TALLER DE TEATRE DE LES MARES DE L’AMPA

El passat dimarts 27 els nens i les nenes de parvulari i de cicle inicial van assistir a la representació d’una obra de teatre que havien preparat un grup de mares de l’AMPA.

Aquestes mares han fet un taller de teatre durant aquest curs i van preparar la representació del conte “La Caputxeta Vermella”, els decorats, l’atrezzo… i van fer passar a tots els alumnes una molt bona estona.

Aquí teniu  fotografies de diferents moments de l’obra i de tots els nens i les nenes que la van poder gaudir…

4 thoughts on “TALLER DE TEATRE DE LES MARES DE L’AMPA

1. Meri

Hola sóc la Meri, la directora del taller de teatre d’aquest any, només volia dir que estic molt orgullosa de tot el que han fet aquestes mares en tan poc temps.

Si voleu pasar-ho d’alló més bé, apunteu-vos a teatre.

Petons

2. Montse Arias

Quiero dar las gracias a la profe de teatro Meri porqué sin ella no hubieramos podido hacer la obra, también animar a las mamás y papás del colegio, es una experiencia muy bonita y ver cómo los niños disfrutan y se lo pasan es lo mejor.
    Gracias a la dirección del colegio por su paciencia y la ayuda que nos han dado.

3. enriqueta

Jo, vaig fer de narradora i estaba tant nerviosa com si hagues estrenat una obra en el Tivoli,pero ens ho varem passa tant be que m’agraderia repeti.