LA PLATJA!

L’últim dia del curs els alumnes d’infantil, primària i ESO vam fer una sortida a la platja! El temps ens va acompanyar i ens ho vam passar bomba! Us deixem un petit vídeo amb les imatges! 🙂

QUE PASSEU UNES BONES VACANCES!!! 😎