CARNESTOLTES!!!

El divendres 11 de març, els alumnes d’infantil i primària de l’escola vam celebrar el carnestoltes! Aquest any cadascú es va triar la seva disfressa, i fins i tot ens vam elaborar els nostres propis complements! Va ser un dia de gresca i molta xerinola! El rei carnestoltes va estar molt content! Aquí us deixem les fotos!

DIVENDRES 25 de febrer VAM TENIR VISITA…

El divendres 25 de febrer abans de plegar, vam tenir la visita del Príncep de Girona i d’Astúries. Va visitar algunes aules, li vam fer uns obsequis fets pels alumnes de l’escola i després va pujar al menjador on l’esperaven tots els nens de l’escola i les seves famílies.
Va ser un dia diferent i molt especial!

20110225_joan_xxiii_girona_01