Resultats de les enquestes de valoració de les famílies i alumnes de CS

Benvolgudes famílies,

Us presentem els resultats de les enquestes de valoració.

Les famílies que han fet la valoració de l’enquesta han estat 133, us volem agrair la vostra participació i que ens ajudeu a millorar en el dia a dia.

Respecte al resultats de les enquestes dels alumnes de  Cicle Superior, tots els alumnes han participat, i veureu que hi ha una pregunta que té com a resultat una valoració força negativa. La pregunta era la següent: Hi ha dins l’aula un clima apropiat per poder
estudiar? Els alumnes van associar clima  a calor.

ENQUESTA ALUMNES CS

ENQUESTA FAMÍLIES

ESMORZARS COMPARTITS JUNY

El passat dimecres vam realitzar l’últim esmorzar compartit d’aquest curs. En aquesta ocasió els infants van gaudir de nectarines, préssecs i albercocs. Agraïr des d’aquí la col·laboració i participació de totes les famílies que han ajudat a tallar, pelar  i muntar broquetes de fruites. Amb aquesta col·laboració els nens i nenes han compartit diferents esmorzars sans, dolços i variat amb tots els companys/es d’infantil.

Esmorzars compartits JUNY