VISITA AL SALÓ DEL MANGA

Els alumnes de PFI han anat a Barcelona a fer una visita al XXIII Saló del Manga, on es van poder veure concursos de Cosplay, exhibicions de balls asiàtics, actuacions musicals i altres activitats.

Es podien trobar expositors, un taller de gastronomia japonesa,  restaurants japonesos i l’exposició de Tamashi Nations World Tour, videojocs de Nintendo, photocalls i presentacions de novetats editorials i trobades amb autors.

Ho van passar d’allò més bé!!

IMG_4256 IMG_4257

EXPOSICIÓ DE CASTANYADA I HALLOWEEN

S’apropa la castanyada i Halloween i a la biblioteca de l’escola podeu visitar l’exposició de llibres de fantasmes i de por que hem preparat.  Aquesta exposició estarà durant 15 dies, així que animeu-vos!!!

IMG_3926 IMG_3927

NOVETATS A LA BIBLIOTECA

Els alumnes d’AVOAP han recollit les suggerències de tots els alumnes de l’escola i estan treballant per fer un llistat amb totes les demandes.  Estan cercant títols, preus i disponibilitat al mercat per poder fer una selecció dels llibres, CD’s i pel.lícules demanades per poder comprar-les per a la nostra biblioteca.

ELS ALUMNES DE PRIMER CICLE DE L’ESO VISITEN LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA

Aquesta setmana els grups de primer cicle han anat a veure la biblioteca.  Han mirat quins llibres poden trobar, han vist com és l’espai i han parlat de com funciona el servei de préstec de llibres, CD’s i pel.licules.

IMG_3503IMG_3505 IMG_3507 IMG_3508 IMG_3509 IMG_3510

COMENÇA EL CURS!!

Iniciem el curs i a la biblioteca de l’escola trobarem alguns canvis, que ben segur ens faran gaudir més d’aquest espai!!

fomentolectura-logotwitter_400x400

CONVOCAT EL V CONCURS ESCOLAR SALÓ DEL CÒMIC

sc34-cap-provisional-cat

El Departament d’Ensenyament junt amb Ficòmic han convocat el V Concurs Escolar Saló del Còmic. Vine a gaudir de les activitats i les curiositats.

Està adreçat a alumnes de primària i secundària obligatòria i ensenyament postobligatori, i es poden presentar els treballs en les diferents llengües curriculars.

El termini de presentació de treballs és fins al 8 d’abril per lliurar el treball. Hi ha premis interessants. Consulta les bases i participa!

El tema central del concurs és Vinyetes sobre rodes centrant-se en els còmics on els cotxes, motos i bicicletes són els protagonistes.

Cada categoria tindrà els següents premis:

1r premi: Una Nintendo DS
2n premi: Un lot de productes Sakura
3er premi: Un lot de còmics

Aprofita l’ocasió!!

Publicat dins de 10.General, 9.Famílies | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

Al Carnestoltes “a on anem” i “què fem”

mascara

Cal preparar la música i la joia.

Doncs està a punt d’arribar.

Les nostres idees hem d’exposar

i les mans a treballar.

“Tic tac, tic tac” comença el rellotge a sonar

perquè la festa està a punt d’iniciar