TRAILERS D’ALGUNES NOVETATS

Ja tornem a iniciar el curs!

Com a recordatori de les noves pel.lícules que podeu trobar a la biblioteca us avancem uns quants trailers per que us animeu a demanar-les en prestec:

– LOS JUEGOS DEL HAMBRE 2: EN LLAMAS

• ALFIE

BUSCANDO A DORY

LA LA LAND

EXPOSICIÓ A LA BIBLIOTECA DE CERDANYOLA

Per celebrar el dia de la dona, a la Biblioteca de Cerdanyola podeu visitar una exposició sobre dones cultes, rebels i perilloses…

Estarà durant tot el mes de març i podreu trobar coses ben interessants sobre algunes dones desconegudes però ben valentes.

Dia de la dona

LLIBRES D’AMOR

Donat que dimecres 14 de febrer celebrem el dia dels enamorats, us deixem un recordatori dels llibres que podeu trobar a la biblioteca relacionats amb aquest tema.  Animeu-vos a demanar-los en préstec, us agradaran!!

PRESENTEM LES NOVETATS

Al llarg de la setmana tots els grups de l’escola han pogut anar a la Biblioteca a veure una presentació de les novetats que hi poden trobar.

NOVETATS DE PEL.LICULES

A la biblioteca de l’escola tenim noves pel.lícules que podeu agafar en prèstec.

Podeu trobar títols com:

• Ratatouille
  • Buscando a Dory
  • Brave
  • Matilda
  • Un monstruo viene a verme
  • Sinsajo (1 i 2)
  • Alfie
  • Empatía
  • Hig school musical
  • Fast & furious
  • El viaje del emperador
  • El diario de Greg

NOVETATS DE MÚSICA

A la biblioteca de l’escola tenim CD’s de música nous que podeu agafar en préstec.

Aquests son alguns dels títols que podreu trobar:

NOVETATS

Tenim llibres nous a la biblioteca, animeu-vos a dornar-hi un cop d’ull!!  Aquests són els llibres que hi podreu trobar:

Bola de Drac 02

Siempre sale el sol

Bola de Drac 05

El Misteri de l’ull de Falcó

El Misteri del Castell embruixat

El Misteri del robatori imposible

No Sonrias que me enamoro

Naruto nº1

Batman /Flash: La Chapa nº1

Batman /Flash: La Chapa nº2

Detective Conan nº1

Fairy Tail Blue Mistral nº1

El Sobrino del mago

Prisioneros del mar

El Pou darrera la porta

La Decisión de l’Emma

CINEMA CRISPETES

Novetats a la biblioteca de l’escola!!

Us proposem fer un carnet de fidelitat amb el qual podreu aconseguir unes crispetes per gaudir de la pel.lícula que agafeu en prèstec.  Per cada 3 pel.lícules que us emporteu, tindreu unes crispetes!!

El carnet s’ofereix a tots els alumnes que el vulguin fer, el fareu amb el vostre tutor/tutora i a la biblioteca,us el segellaran quan agafeu les pel.lícules en prèstec.

Aquesta iniciativa es farà durant el mes de desembre i si us agrada la proposta també ho farem al gener.

ANIMEU-VOS!!

VISITA AL SALÓ DEL MANGA

Els alumnes de PFI han anat a Barcelona a fer una visita al XXIII Saló del Manga, on es van poder veure concursos de Cosplay, exhibicions de balls asiàtics, actuacions musicals i altres activitats.

Es podien trobar expositors, un taller de gastronomia japonesa,  restaurants japonesos i l’exposició de Tamashi Nations World Tour, videojocs de Nintendo, photocalls i presentacions de novetats editorials i trobades amb autors.

Ho van passar d’allò més bé!!

IMG_4256 IMG_4257

EXPOSICIÓ DE CASTANYADA I HALLOWEEN

S’apropa la castanyada i Halloween i a la biblioteca de l’escola podeu visitar l’exposició de llibres de fantasmes i de por que hem preparat.  Aquesta exposició estarà durant 15 dies, així que animeu-vos!!!

IMG_3926 IMG_3927