LECTURA EN VEU ALTA

Aquests dies,  les veus de nenes i nens, han omplert de literatura el pati de la biblioteca. Els dies 9 i 10 de maig, l’alumnat de les escoles de Nou Barris van obrir la Festa Major tot llegint i recitant Glória Fuertes, en commemoració del centenari del seu naixement.

Cadascun dels dies es van realitzar tres activitats repartides en tres escenaris:

• Lectura en veu alta: al pati de la biblioteca. Aquesta activitat va anar acompanyada de traducció en llenguatge de signes.
  • Construcció d’un poema: a l’espai infantil de la biblioteca
  • Fabricació de xapes: als porxos del pati de la Seu del Districte

Van participar a l’organització de l’acte el seminari de  biblioteques escolars, la biblioteca de Nou Barris, ASENDI, responsables del Districte  i el CRP

Felicitem al professorat per la bona feina feta i a l’alumnat per les seves boniques lectures.

També ens van dedicar uns minuts a BTV Notícies 73. Cal que aneu al minut 5:40 per veure el que van dir de la lectura en veu alta:

Trobareu tota la informació relacionada amb la Lectura en veu alta clicant aquí o a la pestanya corresponent al menú superior.