SEMINARI BIBLIOTEQUES ESCOLARS NOU BARRIS

El passat dimarts 15 de gener, en el marc del Seminari Biblioteques Escolars de Nou Barris, vam poder conèixer l’oferta d’activitats escolars que de les 5 biblioteques públiques del Districte NOU BARRIS a la seu de la biblioteca ZONA NORD.

Moltes gràcies a totes les referents de les biblioteques per la presentació que ens van fer.

Podeu descarregar-vos el document informatiu conjunt de les 5 biblioteques

De Gràcia ens fan arribar la GUIA DE LECTURA DE NADAL 18.

Us presentem la nova Guia de Lectura “Nadal 2018” elaborada pel seminari de  coordinació de Biblioteques Escolars de Gràcia. Està adreçada a tota la comunitat educativa (alumnat, professorat i famílies), es tracta d’una acurada tria de lectuResultat d'imatges de lectura de Nadalres, amb l’objectiu de promocionar la lectura dels nostres infants durant les festes de Nadal.

La trobareu en aquest enllaç. Moltes gràcies, companyes de Gràcia!