HORA DEL CONTE

HEM COMENÇAT  L’HORA DEL CONTE AMB ELS ALUMNES D’EDUCACIÓ INFANTIL A LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA

Abans de començar les vacances de Nadal, els alumnes de P3 van anar a la Biblioteca . Aquesta vegada no  seria la seva tutora qui els explicaria un conte, sinó que la Rosa els esperava  amb “LA CAPSA DE SORPRESES”  i la foto dels 3 REIS MAGS.

Encara no havien acabat de seure que, de la capsa sortí en Miquelet, el titella que li agrada escoltar contes; portava un llibre a la mà d’uns contes màgics sobre els REIS D’ORIENT.

Després de preparar-se amb el protocol per   escoltar-ne un,  els alumnes van gaudir d’una història màgica, bonica i desconeguda per, finalment, sortir de la Biblioteca saludant en Miquelet i amb ganes de tornar-lo a veure.

I…. per aquest Sant Jordi us espera una sorpresa!