Activitats de març i abril

El mes de març l’Associació ha fet una aportació per als dos concerts que Clara Marsó i Coloma Bonnín van oferir a Roda.

Per altra banda, l’Orquestra JOVic ha participat a la Jornada de Portes Obertes de l’emvic.

I els dies 14 i 15 d’abril l’Orquestra Alumni participarà en concerts a Torelló i a Tona, amb la Coral La Violeta.

Nova Junta de l’Associació

Després del procés de renovació de la Junta dut a terme aquest hivern, s’ha constituït la nova Junta directiva de l’Associació, amb la composició següent:

Càrrecs per elecció:

• Presidenta:  Mercè Voltas i Camprodon
  • Tresorer: Miquel Sala Claveras
  • Secretària:  Assumpta Casals Suñer
  • Vocal:  Marina Amargant Casals

Càrrecs nats:

• Vocal:  Sebastià Bardolet, director de l’EMVIC
  • Vocal:  Montse Catllà Dot, directora general de la Fundació L’Atlàntida

Convocatòria per a la renovació de la Junta directiva

Es convoquen eleccions per a la renovació dels càrrecs de la Junta directiva de l’Associació d’Antics Estudiants de l’Escola de Música de Vic.

Les persones o equips que vulguin presentar la seva candidatura ho poden fer a través de emvicalumni@emvic.cat, fins al 7 de gener. Cal indicar a quin càrrec es concorre (president, secretari, tresorer o vocal).

Posteriorment es comunicarà als socis les candidatures presentades. Els candidats que ho desitgin podran contactar amb ells per exposar-los les seves propostes.

El 20 de gener, a 2/4 de 12, es durà a terme l’assemblea de socis per a la renovació de la junta.  Prèviament a l’elecció, els candidats podran presentar el seu programa.

La junta electoral la formen Sebastià Bardolet, Assumpta Casals,  Antònia Serra i David Bofias, d’acord amb el reglament electoral de l’entitat.

Us animem a presentar la vostra candidatura i a participar a l’assemblea del dia 20 de gener.

I un nou concert de l’orquestra Emvic Alumni

Pel 17 de desembre, a les 7,  es prepara un nou concert de l’Orquestra Emvic Alumni. Com és tradicional, amb la coral L’Arpa i a can Costa i Font de Taradell.  Dirigeixen Pere Serra i Pere-Mateu Xiverta.

Un concert amb una missa de Gounod i una colla de hits, que per Nadal es posen bé.  Aquí va el cartell, amb tota la informació:

Una nova formació: JOVic

Aquest curs l’Associació compta amb una nova formació instrumental, creada per iniciativa d’un grup de socis: la JOVic.  Es tracta d’una orquestra formada per músics amateurs de les últimes fornades del conservatori. La dirigeix Jofre Bardolet, estudiant de direcció.

Aquí els tenim (si més no en part) a la seva primera aparició en públic. Van participar en un concert organitzat per l’Associació d’Amics de la Música Clàssica de Sant Boi del Lluçanès, el dia 26 de novembre:

Els tornarem a sentir aquest Nadal, posant la música als Pastorets de l’Atlàntida.