Tornem a Sant Felip

Tenim molt bon record del concert que vam fer l’orquestra de l’Associació l’any passat a Sant Felip , amb la coral L’Arpa. Per això aquest any hi tornem:

Diumenge 29 de gener a 2/4 de 9 a l’Església de Sant Felip de Vic

assaig3des2016_2bis

Del programa amb la coral i solistes, en destaquem el Magnificat de Durante. Del programa propi, una suite de Purcell i la Nit de Nadal de Corelli. Així tanquem el Nadal i anem enfilant cap a Carnaval.

Dos concerts de l’Orquestra aquest desembre

Aquest mes de desembre l’Orquestra de l’Associació participem en dos concerts:

Concert a Taradell amb la Coral L’Arpa
  • Dissabte 10 desembre a les 8 del vespre, al Centre Cultural Costa i Font de Taradell
  • Del programa, en destaquem en Magníficat de Durante
  • Direcció: Pere-Mateu Xiberta (cor) i Pere Serra (orquestra)
 Concert a Tona amb el Cor Bonaire i la Coral L’Arpa
  • Diumenge 18 de desembre a les 6 de la tarda, a la Parròquia de Sant Andreu de Tona
  • Del programa, en destaquem un arranjament de Pep Serdà per a orquestra de corda i cor mixte de Les figures del pessebre de Joan Llongueras i el Concerto Grosso per la notte di Natale d’Arcangelo Corelli.
  • Direcció: Dolors Lozano (cor Bonaire), Pere-Mateu Xiberta (coral L’Arpa) i Pere Serra (orquestra)

Us animem a venir!

Col·laborem amb les Vesprades de Tardor de Centelles

L’Associació d’Antics Alumnes de l’Emvic obrim una nova línia d’activitat que es concreta en fer  col·laboracions a activitats musicals.

logovespradestardor2016

Per començar, tenim el goig de fer una aportació a les Vesprades de Tardor de Centelles, que enguany es durà a terme entre el 21 i el 23 d’octubre. Aquest cicle ha arribat a la seva cinquena edició i en la seva programació habitualment hi participen intèrprets exestudiants de l’Emvic, per la qual cosa ens fa una il·lusió especial col·laborar-hi.

Durant el curs tenim la intenció de fer altres col·laboracions en activitats semblants, us mantindrem informats.

Comencem nova temporada

Comencem el curs 2016-2017 amb tres notícies:

• L’orquestra de corda l’Associació hem començat els assajos. Tenim dos concerts previstos per aquest desembre, amb la coral l’Arpa de Taradell i amb el cor Bonaire de Tona. Les persones que vulgueu integrar-vos a l’orquestra, no dubteu a contactar amb nosaltres (anticsalumnes@emvic.cat).
  • Per altra banda, durant aquest curs cal renovar la Junta directiva de l’Associació.
  • I en tercer lloc, enguany l’Associació col·laborem amb el cicle Vesprades de Tardor, que programa concerts a Centelles entre el 20 i el  23 d’octubre. Tenim ganes de participar en altres iniciatives semblants.

Us mantindrem informats.