Convocatòria per a la renovació de la Junta directiva

Es convoquen eleccions per a la renovació dels càrrecs de la Junta directiva de l’Associació d’Antics Estudiants de l’Escola de Música de Vic.

Les persones o equips que vulguin presentar la seva candidatura ho poden fer a través de emvicalumni@emvic.cat, fins al 7 de gener. Cal indicar a quin càrrec es concorre (president, secretari, tresorer o vocal).

Posteriorment es comunicarà als socis les candidatures presentades. Els candidats que ho desitgin podran contactar amb ells per exposar-los les seves propostes.

El 20 de gener, a 2/4 de 12, es durà a terme l’assemblea de socis per a la renovació de la junta.  Prèviament a l’elecció, els candidats podran presentar el seu programa.

La junta electoral la formen Sebastià Bardolet, Assumpta Casals,  Antònia Serra i David Bofias, d’acord amb el reglament electoral de l’entitat.

Us animem a presentar la vostra candidatura i a participar a l’assemblea del dia 20 de gener.

I un nou concert de l’orquestra Emvic Alumni

Pel 17 de desembre, a les 7,  es prepara un nou concert de l’Orquestra Emvic Alumni. Com és tradicional, amb la coral L’Arpa i a can Costa i Font de Taradell.  Dirigeixen Pere Serra i Pere-Mateu Xiverta.

Un concert amb una missa de Gounod i una colla de hits, que per Nadal es posen bé.  Aquí va el cartell, amb tota la informació:

Una nova formació: JOVic

Aquest curs l’Associació compta amb una nova formació instrumental, creada per iniciativa d’un grup de socis: la JOVic.  Es tracta d’una orquestra formada per músics amateurs de les últimes fornades del conservatori. La dirigeix Jofre Bardolet, estudiant de direcció.

Aquí els tenim (si més no en part) a la seva primera aparició en públic. Van participar en un concert organitzat per l’Associació d’Amics de la Música Clàssica de Sant Boi del Lluçanès, el dia 26 de novembre:

Els tornarem a sentir aquest Nadal, posant la música als Pastorets de l’Atlàntida.

Col·laborem amb el Cicle Clàssica Jove

Estem molt contents de poder col·laborar amb el Cicle Clàssica Jove que organitza l’Atlàntida i l’Emvic.

Concretament, des de l’Associació hem fet una aportació per al concert que la viola solista exestudiant de l’Emvic Agnès Mauri farà amb l’Orquestra de cambra de Vic, dirigits per Daniel Antolí.

AgnesMauri

• Dia : 17 de juny a 2/4 de 9
  • Lloc: Casa Ricard. Dins dels actes El so de les cases.