CONCERTS

Concerts de les orquestres de l’Associació: Alumni i JOVic
  • JOVic- Presó de Lledoners, per als presos polítics
2018
  • Alumni- Els Hostalets de Balenyà, església de Sant Fruitós. Amb la Coral L’Arpa de Taradell  i Pep Serdà (orgue).
  • Alumni- Torelló, església de Sant Feliu. Amb el Cor La Violeta de Centelles i la Coral Cervià Cervià de Torelló.
  • Alumni- Tona, església de Sant Andreu. Amb el Cor La Violeta de Centelles i la Coral Cervià Cervià de Torelló.
  • JOVic- Vic, església de la Divina Pastora.
  • Alumni-  Tona, castell de Tona.
  • Alumni- Santuari de La Gleva.
  • Alumni- Taradell, Centre Cultural Costa i Font. Amb la Coral L’Arpa de Taradell.
  • JOVic- Pastorets. Vic, L’Atlàntida.
  • JOVic- Torelló, en benefici de Càritas
  • JOVic- Pastorets. Vic, L’Atlàntida.
  • Alumni- Taradell, Centre Cultural Costa i Font. Amb la Coral L’Arpa de Taradell.
  • JOVic- Primera actuació de l’Orquestra JOVic, a Sant Boi de Lluçanès
  • Alumni- Sant Hipòlit, teatre.
  • Alumni- Vic, església de Sant Felip. Amb la Coral L’Arpa de Taradell, Dolors Lozano (soprano) i Pep Serdà (orgue).

2016

• Tona, església de Sant Andreu. Amb el Cor Bonaire de Tona, la Coral l’Arpa de Taradell, Dolors Lozano (soprano) i Pep Serdà (piano).
  • Taradell, Centre Cultural Costa i Font. Amb la Coral L’Arpa de Taradell, l’Ensemble Vox Harmonica, Dolors Lozano (soprano) i Pep Serdà (orgue).
  • Vic, església de Sant Felip. Amb la Coral L’Arpa de Taradell, Dolors Lozano (soprano) i Pep Serdà (orgue).
2015
  • Els Hostalets de Balenyà, església de Sant Fruitós. Amb la Coral L’Arpa de Taradell, Dolors Lozano (soprano) i Pep Serdà (orgue).
  • Taradell, Centre Cultural Costa i Font. Amb la Coral L’Arpa de Taradell, Dolors Lozano (soprano) i Pep Serdà (orgue).
2014
  • Taradell, Centre Cultural Costa i Font. Amb la Coral L’Arpa de Taradell, Dolors Lozano (soprano), Jordi Solé (flauta) i Pep Serdà (orgue).
  • Vic, auditori de l’Orfeó Vigatà. Amb l’Orfeó Vigatà.
  • Vic, església dels Dolors. Amb l’Orfeó Vigatà.
  • Tona, església de Sant Andreu.  Amb el Cor Bonaire, Dolors Lozano (soprano) i Pep Serdà (piano).
2013
  • Vic, L’Atlàntida. Amb la Coral Brusquina, el Cor Trinvant, Anna Casadevall (soprano) i Jordi Solé (flauta).
  • Tona, església de Sant Andreu. Amb el Cor Bonaire, Dolors Lozano (soprano) i Pep Serdà (piano).
  • Vic, EMVIC
  • Vic, EMVIC. Amb la Coral Brusquina i Pau Albert (flauta).
  • Vic, església de la Divina Pastora.
  • Vic, EMVIC.
  • Vic, EMVIC. Amb la Coral Brusquina i Clara Marsó (soprano).
  • Vic, EMVIC.