Creació d’animacions amb PowToon

PowToon és un programari en línia que serveix per crear vídeos i presentacions animades amb objectes, text, imatge i so predeterminats o pujats per l’usuari.

 

91707-powtoon0

Per elaborar el nostre vídeo animat primer haurem d’elaborar un guió seguint els següents passos:

1. Triar sobre quin dels deu trucs per ser més actiu volem fer el nostre vídeo.

consells activitat nens majors 5

2. Elaborar el guió en el full de paper. Ha de tenir entre quatre i sis escenes que incloguin:

  1. La introducció. 1 escena
  2. La descripció del problema o situació. 1, 2 o 3 escenes
  3. La resolució del problema o situació. 1 escena
  4. El comiat. 1 escena

Un cop tenim elaborat el nostre guió podem passar-lo a l’aplicació Powtoon.

https://www.powtoon.com/home/g/es/

Podeu accedir amb el nom d’usuari i contrasenya que us proporcionaran els mestres. Heu de clicar a la part superior dreta on diu “Iniciar sesión”.

A la primera pantalla podeu clicar on diu “Skip and remind me later”.

A la segona pantalla cliqueu damunt el botó verd que us permetrà fer el vídeo animat a la vostra manera.

powtoon01

Aquesta tercera pantalla és la pantalla d’edició del vostre vídeo animat. Cliqueu damunt la imatge per veure-la més gran.

pantalla-powtoon

Abans de res heu de:

  • Escriure el vostre nom i clicar damunt “Save”. Recordeu que heu d’anar clicant damunt “Save” de tant en tant i sempre abans de tancar la sessió.
  • Crear el nombre d’escenes que heu previst en el vostre guió.

 

A partir d’aquí ja podeu editar el vostre vídeo fent servir les diferents opcions que apareixen a la barra lateral de la dreta:

 

Laybarra-powtoonouts. Fons predissenyats. Són una opció de pagament que no podem fer servir.

Background. Fons. Fixeu-vos que si cliqueu damunt el botó “More” trobareu més opcions. Trieu un fons que s’ajusti al vostre guió.

Text. Text, paraules i frases que voleu que apareguin en el vostre vídeo animat. Tingueu cura a l’hora d’explicar-vos i procurant escriure correctament.

Library. Personatges, accessoris i emoticones que voleu que apareguin en el vostre vídeo animat.

Objects. Objectes, formes, línies i fletxes que voleu que apareguin en el vostre vídeo animat.

Gràfics. Gràfics que voleu que apareguin en el vostre vídeo animat.

Sound. Sons que podeu fer servir si voleu que s’escolti so en el vostre vídeo animat.

Images. Imatges que voleu incorporar en el vostre vídeo animat i que no es troben a la galeria d’imatges de Powtoon.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Divermath 16-17. Joc. Tasca 4

PREPARACIÓ, CREACIÓ I  ENVIAMENT JOC 4

Hem d’inventar un joc relacionat amb les matemàtiques per als alumnes de segon de l’escola Pau Casals de Sant Llorenç d’Hortons.

Aquest joc ha d’incloure les instruccions i el material necessari.

Hem de pensar també de quina manera farem arribar aquest joc als alumnes d’aquesta escola.

Aquí podeu veure exemples de jocs creats pels participants a Divermath durant el curs passat.

https://sites.google.com/site/divermath1516/home

divermath1617

Save

Save

Save

Save

Save

Publicat dins de General | Deixa un comentari

El “Rosco” del concurs Pasapalabra

Coneixeu el concurs Pasapalabra?

pasapalabra_MDSIMA20161010_0507_9

Anem a crear el nostre propi “Rosco”. Un cop el tinguem fet, l’intercanviarem amb altres companys per veure si som capaços de completar-lo.

Per crear el nostre propi “Rosco” farem servir l’aplicació en línia Educaplay.

Educaplay és una plataforma per a la creació d’activitats educatives multimèdia que ens permet crear aplicacions de diversos tipus.

Podem fer servir mapes, eines per fer tests, endevinalles, aplicacions de dictat, mots encreuats … són de moment 11 components que poden ser personalitzats per a adequar-se a les nostres necessitats.

Entreu a la pàgina d’Educaplay

https://www.educaplay.com

i registreu-vos amb el nom d’usuari i contrasenya que us facilitaran els mestres.

Cliqueu damunt el botó “Crear actividad”

boto-educaplayA continuació seleccioneu el tipus d’activitat “Ruleta de palabras”  que és la última icona que apareix. Seleccioneu l’idioma català. Poseu el títol i la descripció de la vostra “Ruleta de paraules” i classifiqueu l’activitat. Finalment cliqueu damunt el botó “Siguiente”.

pantalla-1

En aquesta pantalla heu de seleccionar cadascuna de les lletres de l’abecedari clicant al botó de l’esquerra. Procureu que el vostre “Rosco” inclogui paraules que de temes variats i del nivell de sisè.

pantalla-2

Per a cada lletra heu de triar que la paraula comenci o bé tingui aquella lletra. Heu d’escriure la paraula on diu “Respuestas” i heu d’escriure la definició o la pista on diu “Tipo de definición – Texto”.

pantalla-3

Podeu veure com us queda el vostre “Rosco” clicant al botó “Previsualitza”.

Quan el tingueu acabat podeu fer-lo públic clicant al botó “Publicar actividad”.

Exemple

https://www.educaplay.com/es/recursoseducativos/2901382/el_sistema_solar.htm

Save

Save

Save

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Creació d’activitats per a la PDI

Les eines Toolkit són una col·lecció d’arxius personalitzables amb eines i plantilles, inclouen activitats, jocs i gràfics, que podeu utilitzar per donar un aspecte professional, interactiu i atractiu a les vostres activitats.

Podeu accedir-hi des de la Galeria de programari Notebook.  A la Galeria, seleccioneu lesson Activity Toolkit 2.0 per veure el contingut de l’eina . Aquest contingut està organitzats en subcarpetes – Activitats, exemples, jocs, gràfics, pàgines i eines. Quan trobeu un objecte que us agradi, feu clic i arrossegueu-lo a la pàgina.

De totes les activitats possibles n’hem seleccionat aquestes sis perquè les treballeu:

Anagram anagram
Category sort image o text category-sort-image-text
Image match image-match
Multiple choice multiple-choice
Vorten sort image o text vorten-sort-image-text
Word guess word-guess

Premeu el botó Ajuda per veure una descripció de l’objecte i les instruccions detallades per a la construcció i ús de l’activitat (de moment només en anglès).

ajuda

Podeu fer servir l’eina de traducció de Google.

https://translate.google.es/?hl=ca

Premeu el botó Edició per personalitzar l’activitat.

edit

 

 

Save

Save

Save

Save

Save

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Línies del temps 6è C

Shakira

https://cdn.knightlab.com/libs/timeline3/latest/embed/index.html?source=1WSkrBQzF8LWW5rzxScObHtT07zF0FYFK6iFrBJulIec&font=Default&lang=ca&initial_zoom=2&height=650

 

Andrés Iniesta

https://cdn.knightlab.com/libs/timeline3/latest/embed/index.html?source=1rRVgzInabLSEby8uahhsmJgpbJGAOfUG1qBdT3WUHQw&font=Default&lang=ca&initial_zoom=2&height=650

 

Selena Gómez

https://cdn.knightlab.com/libs/timeline3/latest/embed/index.html?source=1cA9Njjf7sfRcjvKON6TvXUh0ag1Z_fWkqE2ICqDiwpo&font=Default&lang=ca&initial_zoom=2&height=650

 

Segona guerra mundial

https://cdn.knightlab.com/libs/timeline3/latest/embed/index.html?source=1-DaiCX3ryOq_AY7UsdE48v_bO02axTVbUbThDwlYJgU&font=Default&lang=ca&initial_zoom=2&height=650

 

Neymar

https://cdn.knightlab.com/libs/timeline3/latest/embed/index.html?source=1ZGwv8apWowtsoT7z2IeulYC2Q_OB_npxhwGzy3EuAnY&font=Default&lang=ca&initial_zoom=2&height=650

 

Michael Jackson

https://cdn.knightlab.com/libs/timeline3/latest/embed/index.html?source=1xaoQ5v_kApA7fHmq94mcUwiqgq2eX32VrUsMuf03ESo&font=Default&lang=ca&initial_zoom=2&height=650

 

Kylie Jenner

https://cdn.knightlab.com/libs/timeline3/latest/embed/index.html?source=1an3Z3XNW9lVHU6CPZoVBbRA_2YC7UzyoKh_Xvr0rcOI&font=Default&lang=ca&initial_zoom=2&height=650

 

Alberto Chicote

https://cdn.knightlab.com/libs/timeline3/latest/embed/index.html?source=1IcrsImWX73OLeyuRSZGFsdrQTGvJKoEuCehLkCV6Q9E&font=Default&lang=ca&initial_zoom=2&height=650

 

Karol Sevilla

https://cdn.knightlab.com/libs/timeline3/latest/embed/index.html?source=1_L2hALd6E9Ef7GK1Jw2qcLpQXql2r-LG1fLb62M9eaI&font=Default&lang=ca&initial_zoom=2&height=650

 

Hip Hop

https://cdn.knightlab.com/libs/timeline3/latest/embed/index.html?source=18Sh0XIzFmzv8zMcRMSqmWr56Ai8MFJfXPQD4oEsOqf0&font=Default&lang=ca&initial_zoom=2&height=650

 

Charles Chaplin

https://cdn.knightlab.com/libs/timeline3/latest/embed/index.html?source=1GG95U-qUrVNZ-sa3iy3y08XgLQHNEVGx9hZLug9-ZJg&font=Default&lang=ca&initial_zoom=2&height=650

 

Publicat dins de Sisè C | Deixa un comentari

Línies del temps 6è A

William Shakespeare

https://cdn.knightlab.com/libs/timeline3/latest/embed/index.html?source=1jPN_wcJ4yFLS997gznqtH5I2XEVtI4Dq33NfhIM5kM0&font=Default&lang=ca&initial_zoom=2&height=650

 

Walt Disney

https://cdn.knightlab.com/libs/timeline3/latest/embed/index.html?source=1QpywVfNjmkr916vPK51pSEF1BjCpGFldOsY8SRs6fpw&font=Default&lang=ca&initial_zoom=2&height=650

 

Piratas del Caribe

https://cdn.knightlab.com/libs/timeline3/latest/embed/index.html?source=1nKRLPGGsNt6LBdliXj6cISpVIMyQglNSwpYiSiH9H6w&font=Default&lang=ca&initial_zoom=2&height=650

 

Adolf Hitler

https://cdn.knightlab.com/libs/timeline3/latest/embed/index.html?source=1AXntwOOT26taCVhh6qXhq_5Qmv45Xc_IPHfw_c2gZAQ&font=Default&lang=ca&initial_zoom=2&height=650

 

Francisco Franco

https://cdn.knightlab.com/libs/timeline3/latest/embed/index.html?source=1wTg4of_AzYrYKOQ5IBu99ONX9PInmFnhoK2yDrlM33A&font=Default&lang=ca&initial_zoom=2&height=650

 

Catàstrofes el pas del temps

https://cdn.knightlab.com/libs/timeline3/latest/embed/index.html?source=1GPXaBDtakdNbIA6o_zuTmKc7pAU5ozmthvCBMVHE4TM&font=Default&lang=ca&initial_zoom=2&height=650

 

Agustí Bartra

https://cdn.knightlab.com/libs/timeline3/latest/embed/index.html?source=1ZxBRz8MbwNEvKxdeOC8IbhrA3pYnqrNOntxWEjzQQVU&font=Default&lang=ca&initial_zoom=2&height=650

 

El forat de la capa d’ozó

https://cdn.knightlab.com/libs/timeline3/latest/embed/index.html?source=1S9B7TxRThguqBcNr_O_gB-rNQu2nF-3Ef-5CvWGQP_M&font=Default&lang=ca&initial_zoom=2&height=650

 

Michael Jordan

https://cdn.knightlab.com/libs/timeline3/latest/embed/index.html?source=1zGreJ-m-Pl7wwLfKziLGe3DETwch0Do3oRMvL8rBNGg&font=Default&lang=ca&initial_zoom=2&height=650

 

Mitologia grega

https://cdn.knightlab.com/libs/timeline3/latest/embed/index.html?source=19YI8l6HOA-uEVDRzotACi6Sr4S8nih6YBgixD03I5uE&font=Default&lang=ca&initial_zoom=2&height=650

 

Publicat dins de Sisè A | Deixa un comentari

Línies del temps 6è B

Nelson Mandela

https://cdn.knightlab.com/libs/timeline3/latest/embed/index.html?source=1FQP42RBBAk27-1q4SNr1nm6emOS-7XsJg1qIcdYf4i8&font=Default&lang=ca&initial_zoom=2&height=650

 

Malú

https://cdn.knightlab.com/libs/timeline3/latest/embed/index.html?source=1pZlPsW7rMnk6kK4JBn9e0Ca6W7krusweP5HPvbpKjCo&font=Default&lang=ca&initial_zoom=2&height=650

 

Leo Messi

https://cdn.knightlab.com/libs/timeline3/latest/embed/index.html?source=17d2WGL2yZ4ieXSCD0UbluuvN5NsHQ_ZqQDFj6-wDn-0&font=Default&lang=ca&initial_zoom=2&height=650

 

Juan Carlos Ozuna

https://cdn.knightlab.com/libs/timeline3/latest/embed/index.html?source=1alup-fVgL1QRXpzKXPyeQPW1y3bWWtAsEL_v8Mw7QkM&font=Default&lang=ca&initial_zoom=2&height=650

 

Jennifer Lawrence

https://cdn.knightlab.com/libs/timeline3/latest/embed/index.html?source=1vG0HhA5Ghp3Nw-lkL_6hPnCt8N_1Brc7h9yM8wG1t_g&font=Default&lang=ca&initial_zoom=2&height=650

 

Mahatma Gandhi

https://cdn.knightlab.com/libs/timeline3/latest/embed/index.html?source=1dq5XaqM4hrw3QG7tuvQnObftdVLrLuJ2lrlf4KbtWM0&font=Default&lang=ca&initial_zoom=2&height=650

 

Ewan McGregor

https://cdn.knightlab.com/libs/timeline3/latest/embed/index.html?source=1POIpf-lxiegJYqqNebmydLuCt_5Kb2o6yPCEsHLrabk&font=Default&lang=ca&initial_zoom=2&height=650

 

Ariana Grande

https://cdn.knightlab.com/libs/timeline3/latest/embed/index.html?source=1olF8iYTE72sL7iXghr0KB7ZEAh2mUJeV8OBKKXsDKnc&font=Default&lang=ca&initial_zoom=2&height=650

 

Carmen de Mairena

https://cdn.knightlab.com/libs/timeline3/latest/embed/index.html?source=1tm4cP5zRDU8fGBjnMXDJjZAeL8vxNEMuvBxRIh9ArMc&font=Default&lang=ca&initial_zoom=2&height=650

Didier Pogba

https://cdn.knightlab.com/libs/timeline3/latest/embed/index.html?source=1U4t3_yf2eh3_ugtPIupoY-bzKjUw7hWWYlRC0x5dhAs&font=Default&lang=ca&initial_zoom=2&height=650

Julian Draxler

https://cdn.knightlab.com/libs/timeline3/latest/embed/index.html?source=115zi7-dg1N4WP8qKk7C9qKmr7JFKYAQ_dkPxmwyIP0Y&font=Default&lang=ca&initial_zoom=2&height=650

Cristiano Ronaldo

https://cdn.knightlab.com/libs/timeline3/latest/embed/index.html?source=1RLtYyOMpvPyO47U-MPah8yXRKRiWUeR8Rvos06BC4Ok&font=Default&lang=ca&initial_zoom=2&height=650

 

Publicat dins de Sisè B | Deixa un comentari

Time Line JS

TimeLineJS és una eina en línia que ens permet crear frisos cronològics amb facilitat. Es basa en una plantilla de full de càlcul de Google. Accediu a la web de Timeline JS i cliqueu a Make a Timeline o navegueu per la pàgina fins a trobar el primer pas.

time1

Timeline JS us ofereix 4 passos senzills per a realitzar el vostre fris cronològic. El primer d’ells és descarregar una plantilla de Full de Càlcul de Google.

time2

Un cop descarregada la plantilla podeu esborrar les dades de mostra conservant la capçalera. En aquest full de càlcul introduireu les vostres dades. No tots els camps són obligatoris. Heu d’introduir les dades, un títol, un text opcional, un contingut multimèdia opcional (utilitzareu simplement l’adreça de youtube, vimeo, soundcloud…) una miniatura o una imatge de fons.

time3

Un cop teniu ple el full de càlcul, anireu a Fitxer – Publica al web.

time4

Una vegada hagueu clicat al botó Publica heu de tancar la finestra de publicació i copiar la url de la barra de navegació i enganxar-la al pas 3 del web de TimelineJS.

publica

Aquesta adreça que heu copiat l’heu d’enganxar al pas 3 del web de TimelineJS.

time6

En aquest mateix apartat, disposeu també d’una sèrie d’opcions, com ara triar el tipus de lletra, dir des de quina diapositiva voleu iniciar la presentació o l’escala en que es mostrarà el fris cronològic.

time7

El pas 4 genera el codi d’inserció.

time8

Abans de publicar-lo disposem d’una previsualització en mode escriptori, tauleta i mòbil.

time9
Aquesta podria ser un exemple de plantilla modificada.

I aquest el resultat definitiu.

Altres exemples:

https://timeline.knightlab.com/examples/houston/index.html

https://timeline.knightlab.com/examples/user-interface/index.html

 

Aquí disposeu d’un petit vídeo-tutorial amb tot el procés.

 Pàgines web per cercar biografies:

Save

Save

Save

Save

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Divermath 16-17. Plànol. Tasca 3

PREPARACIÓ, CREACIÓ I  ENVIAMENT PLÀNOL 3
Hem de construir el plànol de la classe i afegir un error impossible que s’haurà de descobrir.

Per tal de construir el plànol farem servir el programa Planner5d

https://planner5d.com/es/

Necessitareu les següents dades:

  • Parets. Alçada, llargada i superfície total de la classe.

planner5d0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Finestres (Ventanas). Amplada, alçada i distància al terra.
  • Portes (Puertas). Amplada i alçada.

planner5d1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Armaris (Almacenaje). Amplada, fons i alçada.
  • Taules (Mesas y sillas). Amplada, fons i alçada.
  • Cadires (Mesas y sillas). Amplada, fons i alçada.
  • Pica (Cuarto de baño). Amplada, fons i alçada.
  • Pissarra digital (Video y TV). Amplada, fons i alçada.
  • Ordinadors (Ordenadores). Amplada, fons i alçada.

planner5d

 

 

 

 

 

 

 

Save

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Crear un avatar

A internet un avatar és una imatge o representació gràfica triada per un usuari que l’identifica a la xarxa. Un avatar pot ser un dibuix, una fotografia o fins i tot una representació tridimensional.

Aplicacions en línia per crear el vostre propi avatar:

Crearunavatar.com

http://crearunavatar.com/

crea-avatar

Portrait Illustration Maker

http://illustmaker.abi-station.com/index_en.shtml

portrait

Un cop tingueu fet el vostre avatar l’heu de descarregar a l’ordinador i afegir-lo al vostre perfil de Google Classroom.

Save

Save

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Resolució del problema 2 Divermath 16-17

Escola Cor de Maria B

http://www.voki.com/presenter/playPresentation.php?id=a8000af27b4b8fe02deb4f9c4790cf13

Escola Cor de Maria D

http://tinyurl.com/hyyz32t

Després de resoldre els dos problemes heu de fer una gràfica per representar la vostra resposta: nombre de nens, nombre de nenes i nombre d’alumnes en total.

Feu servir l’aplicació en línia

http://www.generadordegraficos.com/graph

graficos

Has de seguir aquests cinc passos:

  • Dissenya el gràfic. En aquest pas tries el tipus de gràfic. Tria, per exemple, un tipus de gràfic de barres o de línies. A l’elegir-lo també pots personalitzar el teu gràfic amb una quantitat de configuracions diferents.
  • Afegeix informació. En aquest pas afegeixes la informació al gràfic. Primer tria quants ítems i / o grups vols mostrar. En el nostre cas en el grup has de triar un grup (i anomenar-lo alumnes) i tres ítems (i anomenar-los nombre de nens, nombre de nenes i nombre total d’alumnes).
  • Etiquetes i fonts. En aquest pas pots determinar la tipografia en estil i grandària.
  • Mostra el gràfic. Si ja has introduït tota la informació i la teva configuració, ara pots fer clic a “Vista prèvia del gràfic” per veure la teva gràfica i comprovar que sigui correcte. Sempre pots tornar enrere i modificar la informació o les configuracions.
  • Desar i compartir En aquest pas pots enviar el teu gràfic per correu electrònic o bé pots guardar-lo com a imatge al teu ordinador. Has de triar el format PNG o JPG.

 

Save

Save

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Divermath 16-17. Problema. Tasca 2

PREPARACIÓ, CREACIÓ I  ENVIAMENT PROBLEMA 2
Hem d’inventar un problema usant eines visuals per fer saber a les altres escoles quants alumnes hi ha a la classe (total, nens i nenes). Farem servir l’eina Voki.

Primer. Inventem el problema i l’escrivim en un processador de textos (LibreOffice Writer).

Segon. Construïm el nostre personatge i fem que llegeixi el problema que hem inventat abans.

Voki és una eina en línia que serveix per construir un personatge que es mou i  llegeix el text que nosaltres vulguem.

vokiPer construir el nostre personatge virtual cal:

  • 1. Triar un personatge
  • 2. Personalitzar-lo, és a dir canviar-li l’aspecte, la roba, els accessoris, etc.
  • 3. Introduir el missatge de text que volem que el nostre personatge llegeixi.
  • 4. Triar la imatge de fons.
  • 5. Desar, posar un nom i clicar damunt el nostre personatge per comprovar que se sent el missatge que li hem dit que llegeixi.

www.voki.com

Pregunteu als vostres mestres quin és l’usuari i contrasenya per entrar a aquesta aplicació.

http://tinyurl.com/jnodtl6

Save

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Com accedir al Google Classroom de la classe

Google Classroom és la plataforma que farem servir a partir d’ara per compartir tasques educatives utilitzant les eines de Google.

Per accedir per primera vegada a la vostra classe a Google Classroom seguiu aquestes instruccions.

manual-google-classroom

manual-google-classroom1

Si disposeu d’una tauleta podeu descarregar-vos l’aplicació disponible per a:

 

google-classroom

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Visita al Barri Gòtic de Barcelona

Després de fer la visita al Barri Gòtic de Barcelona geolocalitzarem (situarem en un mapa) els diferents punts que vàrem visitar. Utilitzarem l’aplicació en línia Eduloc http://eduloc.net

Entreu a l’aplicació i escriviu el nom d’usuari i contrasenya que us han proporcionat els mestres.

Cliqueu damunt l’opció “Els meus escenaris”. Seleccioneu l’escenari que hem preparat per a la vostra classe i cliqueu damunt el botó “Editar”.

escenaris-eduloc

Per a cada punt haureu d’afegir la següent informació:

captura

Primer haureu de preparar tot el material necessari i desar-lo en una carpeta:

  • Redactar la descripció
  • Fer l’enregistrament
  • Seleccionar les fotografies

Un cop tingueu tot el material preparat ja podeu entrar a l’aplicació Eduloc http://eduloc.net

Identifiqueu-vos escrivint el vostre nom d’usuari i contrasenya i cliqueu damunt la pestanya “Els meus escenaris”. Editeu l’escenari de la vostra classe.

Introduïu tota la informació en el vostre punt i no us oblideu de clicar damunt el disquet per desar la vostra feina.

Save

Save

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Visita al Barri Gòtic de Barcelona 6è A

https://docs.google.com/document/d/16f4LROPknayTlOcKenLxtP3alt1gaVR1lSMLKOJwrV4/edit?usp=sharing

Publicat dins de Sisè A | Deixa un comentari

Visita al Barri Gòtic de Barcelona 6è B

https://docs.google.com/document/d/1HYkyuXr23W-jhC0IZT8hC3M-J8jSVDbYHfxZfMmYJXQ/edit?usp=sharing

Publicat dins de Sisè B | Deixa un comentari

Visita al Barri Gòtic de Barcelona 6è C

https://docs.google.com/document/d/1utJYn-G5gWrNT1xWFOOfxKmZl_sc656GYtD2Mo3dfMI/edit?usp=sharing

Publicat dins de Sisè C | Deixa un comentari

ENIGMES DE 6èC

ENIGMES

Som els alumnes més grans de l’escola, quina edat tenim?

7 = 43

6 = 33

5 = 23

4 = ??

Quin número falta ?

Resta-li 2 al número que et surti i sabreu quina edat tenim.

Publicat dins de General | 4 comentaris

Enigma

Enigmes

Si vols saber a quin curs anem resol això :

Estem a l’any 2016 i en quatre anys anirem quart d’ESO.

En quin curs estem?

Publicat dins de Sisè B | 3 comentaris

Enigma

Enigma

Vols saber quina edat tenim i quina classe som? I a la vegada fer divertimates?

Tenim un rellotge de sorra i en el rellotge té 5.000 grans de sorra, el rellotge normal fa 5 voltes i fa 60 minuts cada volta.

Resta el resultat als grans de sorra i treu 2016 grans. Després el que queda li restem 2 hores i cauen 559 més, si restem, el que ens donarà és quin any hem nascut.

Hi ha una paraula que et dirà quina classe som.
Pista: és un color.

captura

Publicat dins de Sisè B | 1 comentari

Enigma grup 5

ENIGMES

Si vols saber quin any vam néixer resol l’enigma:

Des de primer fins a segon donen un total de 100 deures.

Des de tercer fins a quart donen un total de 150 deures.

Des de cinquè fins a sisè donen un total de 1.000 deures.

I a més els deures de vacances donen un total de 755 deures.

Si ho calcules et donarà un número que serà l’any que vam néixer.

Publicat dins de Sisè B | 2 comentaris

GRUP 2

Quants anys tenim?

Fes els següents càlculs,després resta tot i sabràs els anys que tenim:

                                          1r)

                           80-45-30+10=?

                              20-1o-5=?

2n)

                                                           80-45-30+10=?

                                       20-10-4=?

 Resultat d'imatges de numeros

Publicat dins de Sisè B | 3 comentaris

Enigma_Grup2_6èB

Avui he comprat 4 pomes,  he donat 2 a la meva avia, desprès he anat a la meva casa, ha vingut el meu cosí i m’ha donat 7 pel meu aniversari, m’he menjat 4.

Quantes pomes em queden?                           Resultat d'imatges de meme pensante

Publicat dins de Sisè B | 10 comentaris

Enigma CLASH OF CLANS

– Si el màxim de l’Ajuntament és el nivell 12, fes aquesta operació i sabreu quina es la nostra edat.

12+3 -4=

 

foto

Publicat dins de Sisè B | 9 comentaris

ENIGMA CLASH ROYALE GRUP 3

Nosaltres estem en un curs que es un nivell del joc de Clash Royale. En aquesta arena s’aconsegueixen aquestes cartes:chispitas, minero, tronco, mortero, tornado, recolector de elixir, gólem.Resultat d'imatges de CLASH ROYALE

Publicat dins de Sisè B | 8 comentaris