Carnestoltes quinze voltes!

Divendres 13 de febrer tots els alumnes de la ZER vam celebrar el carnestoltes a Sant Feliu Sasserra.
Al matí ens vam reunir tots els alumnes a l’escola Els Roures i vam compartir estona de jocs i danses tots plegats.
A la tarda, tots ben guarnits amb les disfresses de cada cultura, vam desfilar davant de pares i mares, avis i àvies, i tots els tafaners que ens van voler acompanyar.
Les AMPES de les dues escoles ens van fer una carrossa magnífica que presidia la rua pels carrers del poble. Els grallers de Sant Feliu ens van animar la cercavila i en arribar al camp de futbol els jutges van condemnar el pobre carnestoltes a la foguera. I ens esperava un bon berenar amb xocolata desfeta boníssima que ens havien preparat les AMPES.
Moltes gràcies a tots els qui heu fet possible aquest dia tan lluït.