Font del video: Kieran Donaghy Vimeo. https://vimeo.com/kierandonaghy

 

 

Bon dia a tothom,

El meu nom és Elena, professora de secundària especialitat anglès. Vaig estudiar traducció i interpretació i actualment estic acabant un màster en literatura. Tinc interès i curiositat per avançar en les diferentes tècniques d’aprenentatge com ara les eines digitals. Amb les eines digitals podem millorar la motivació, la capacitat d’interacció i la creativitat de l’alumnat i gaudir de tot plegat.

Publicat el per MARIA ELENA MARTÍNEZ GONZÁLEZ | Deixa un comentari

Hola, món!

Benvingut/da a XTECBlocs. Aquest és el teu primer article. Edita’l o esborra’l i comença a fer ús del bloc!

Publicat dins de General | 1 comentari