Com hem avaluat el projecte?

L’avaluació ha format part de la vida de l’aula. S’han compartit els criteris d’avaluació des de l’inici del projecte.

Diàriament els alumnes han emplenat el seu diari d’autoavaluació per tal de fer judicis sobre el desenvolupament del projecte i proposar millores. Les interaccions dialògiques que s’han establert entre els docents i els alumnes ens han servit per intercanviar informació, reflexionar de forma compartida i prendre decisions encaminades a optimitzar el procés d’aprenentatge.

El darrer dia del projecte s’ha fet una presentació de tota la feina feta: resultats de la fase d’investigació i productes finals. Hem tingut alumnes d’altres cursos com a convidats per fer més versemblant la presentació de cada partit i el seu programa electoral.

La tria del partit guanyador s’ha dut a terme entre tots els assistents, amb la intenció de fer l’avaluació final més el més participativa possible i, conseqüentment, que els seus resultats siguin més significatius i potenciïn els aprenentatges, així com l’empoderament de tots els participants.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *