Durant el desenvolupament del projecte els grups que van sorgir van ser: la pasta i els farinacis, la carn el peix i els ous, les verdures, els sucres i el fast food. A mesura que el treball avançava i anaven descobrint nous aprenentatges, la classe es va adonar que havien altres aspectes de l’alimentació saludable que no havien tingut en compte (l’aigua, els hàbits saludables, l’oli…) i van haver de crear nous grups i distribucions dins de l’aula.
A més a més, donat el caire interdisciplinar del projecte, també es van realitzar activitats relacionades amb altres àmbits.
De forma global podem dir que les activitats que van dur a terme són:
-Cerca d’informació en diferents fonts: llibres de consulta, videos, contes…
-Tractament de la informació: posada en comú entre els membres del grup i elaboració dels petits textos que resumien de forma adequada a la seva edat el que havien après.
-Elaboració de murals i treballs plàstics.
-Creació de grups d’experts que es reagrupaven per posar en comú el treball dels diferents equips.
-Creació de credencials a l’aula d’informàtica amb Word.
-Treball del vocabulari en anglès relacionat amb els aliments.
-Mesura de capacitats: quantitat d’aigua necessària per al cos.
Quan el treball d’investigació i creació de materials va estar elaborat, van gravar un video que vam enviar a la doctora Roldán, per saber si estàvem capacitats per fer de metges per un dia.
La resposta de la doctora Roldán va ser satisfactòria i vam poder fer la xerrada a les famílies de la nostra escola.