En aquesta sessió, que és una de les últimes dedicades al projecte de la revista digital de l’Institut, els alumnes del grup 4tA estan acabant el redactat dels seus articles i entrevistes, afegint-hi les últimes dades.
Sobretot, treballen en articles on expliquen tot tipus d’activitats, educatives i esportives, en les quals han participat, i festes que han tingut lloc a l’Institut. Així mateix, fan els últims retocs a les seves entrevistes, realitzades principalment a ex-alumnes amb una trajectòria esportiva força interessant.
Altres alumnes enllesteixen passatemps, com per exemple una sopa de lletres amb noms d’escriptors de llengua catalana, castellana i anglesa que han estudiat aquest any. Finalment, els alumnes amb el paper de fotògrafs estan fent la tria definitiva de les fotos que acompanyaran els articles.