Educació Visual i plàstica
Instruments per a l’avaluació de l’autoretrat:
Per avaluar el treball en grup (Power-Point) utilitzarem una diana d’autoavaluació.
L’avaluació del treball individual de l’autoretrat es farà fent una co-avaluació on hi intervindran tots els companys.
Matemàtiques:
En el quadern cada alumne ha d’haver anotat entre 1 i 3 qüestions. L’alumne les llegeix en veu alta i es comenta amb tot el grup classe si són o no abordables des del punt de vista estadístic i si responen a l’objectiu de conèixer-nos millor, seleccionant les que siguin més adients i descartant les altres.
El treball realitzat en petit grup s’avaluarà mitjançant una rúbrica que hauran de completar conjuntament. Cada alumne ha de tenir constància de la feina feta al seu quadern de classe. Hi ha de constar tant la taula de freqüències com el gràfic estadístic elaborats.
Finalment, el gràfic en format pòster també serà avaluat mitjançant una rúbrica. Cada grup utilitzant com a suport el seu gràfic haurà d’explicar quina pregunta ha analitzat i com ha elaborat aquell gràfic. També se’n valorarà la presentació.
Imatge: Rúbrica-Treball en grup-Matemàtiques
El grup classe també avalua l’exposició oral dels diferents grups i ho fa mitjançant una rúbrica:
Imatge: Rúbrica-Exposició oral i gràfic-Matemàtiques
Castellà
Rúbrica para evaluar la actividad