METODOLOGIA

  1. El treball individual s’ ha complementat amb el col·lectiu. Hem hagut de repensar els agrupaments i la gestió dels grups per afavorir que es generés aprenentatge. Hem agrupat els alumnes en equips que han permès el treball cooperatiu i l ‘aprenentatge significatiu de cadascun dels alumnes.
  2. Les mestres acompanyen durant tot el temps l’ execució de les tasques tot resolen conflictes, aclarint dubtes i gestionant el temps i la bona dinàmica del grup a través del diàleg. Hi ha dues mestres a l ‘aula: la tutora i una docent de suport (reforç o EE) de manera que tot el grup classe està junt afavorint la inclusió i la personalització de tasques segons les característiques dels alumnes.
  3. Creació i repartiment de rols :secretari : recollir per escrit el contingut.El dibuixant; el que retola i el que retalla.Quan un d’ ells acabava la seva tasca, col·laborava amb algun altre.Cada grup té la comanda de cercar una informació i recollir-la en un mural que han de realitzar en un temps concret i amb el material que es reparteix que van preparar les mestres (material de contingut, llibres de consulta, estris per elaborar el mural).

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *