Com avaluem la realització del projecte i el producte final?
La realització d’un mural en grup on queden reflectides les dades del treball de recerca i mitjançant la observació directa.
Com intervenen els alumnes en la seva avaluació i valoració del projecte?
Amb una rúbrica d’autoavaluació: el treball en grup i els continguts dels diferents àmbits són el centre d’aquesta rúbrica.
Amb quines evidències d’aprenentatges avaluem si els aprenentatges són significatius?
Aplicant els coneixements assolits en altres situacions d’aprenentatge com per exemple treball dels itineraris de sortides posteriors; gestió del pressupost en diferents contextos realitzats dins l’escola: organització dels ingredients per fer les mones de Pasqua.
Com avaluem el treball en equip?
Amb la realització d’un dels ítems de la rúbrica d’avaluació i posada en comú dins el grup de treball per part del portaveu de cada grup.
Com obtenim dades individualitzades tot i que els alumnes treballin en equip?
Mitjançant la realització d’una observació d’aula continua durant tot el projecte ( treball en equip, assoliment de continguts, treball de recerca..) i una petita prova al finalitzar el projecte.