Metodologia Com és el nostre barri?

Els mestres fèiem la sessió d’idees prèvies, van detectar els alumnes que eren més “experts” en aquest tema per tal de repartir-los en els diferents grups de treball.

El professorat intervé en l’organització dels grups de treball heterogenis. Un cop formats els grups, els propis alumnes s’assignen els diferents rols.

Les diferents tasques dissenyades estan interrelacionades i són per resoldre de manera individual, en parelles, en grups cooperatius i /o en gran grup.

Algunes de les activitats han estat més guiades que d’altres perquè els nens encara tenen molta desconeixença del barri. Això pot comportar derivacions o no segons avanci el projecte.

Totes les diferents tècniques de treball que es van realitzant ( cerca d’informació, posada en comú, exposició) van encaminades a l’objectiu final que és reconèixer i saber descriure el recorregut que realitza cada alumne per arribar de casa a l’escola; ampliant el coneixement als aspectes més importants del ser barri.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *