Implementació Com és el nostre barri?

La resposta inicial serà molt variable en funció de la demanda que els alumnes fan, si bé els objectius inicials és trobar la resposta personal de cadascú ( és a dir, saber el recorregut a casa de cada nen)

Al principi la informació ve una mica dirigida pel mestre. Els alumnes exposen les coses que voldrien saber i a partir d’aquí s’inicien una successió d’activitats. Per exemple comenten que als carrers hi ha senyals de trànsit, doncs cerquem i ens informem del què són i quins tipus hi ha. Reben la visita de la guàrdia urbana que ens explicar com caminar pel carrer i les normes bàsiques del civisme.

Treballem llocs públics del barri. Fem una visita a la biblioteca a prenem a fer-nos el carnet, a consultar i llegir llibres i a seguir les normes de silenci. També dibuixem la façana de l’esglèsia del barri com edifici artístic.

Cerquem la informació a les sessions d’informàtica i ho relacionem amb altres àrees segons les competències del document adjunt.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *