COM HO FEM?

METODOLOGIA

Els grups han estat formats pels mateixos mestres de manera heterogènia per tal de compensar habilitats i competències. Han estat formats per membres de  4 -5 alumnes.

Segons la iniciativa de cada alumne, juntament amb el consens dels mestres, s’ha adaptat el rol més adequat de cada alumne dins del grup amb la finalitat de gestionar satisfactòriament la dinàmica del mateix.

Una vegada que estava la informació repartida, havien de fer una recerca  a casa. Cal destacar la gran implicació de les famílies a l’hora de buscar informació amb els seus fills i filles.

Un cop cada grup tenia la informació recollida, l’havien de classificar i organitzar per extreure’n la part més important i començaven a elaborar de manera consensuada el format, que prèviament havien decidit entre tots els membres del grup (lapbook, mural, línia del temps, llibre desplegable…) per fer la seva exposició. Tots els dubtes que els anaven sorgint s’autogestionaven dins del grup amb la orientació dels mestres.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *