El treball individual s’ ha complementat amb el col·lectiu. Hem hagut de repensar els agrupaments i la gestió dels grups per afavorir que es generés aprenentatge. Hem agrupat els alumnes en equips que han permès el treball cooperatiu i l ‘aprenentatge significatiu de cadascun dels alumnes.
Les mestres acompanyen durant tot el temps l’ execució de les tasques tot resolen conflictes, aclarint dubtes i gestionant el temps i la bona dinàmica del grup a través del diàleg. Hi ha dues mestres a l ‘aula: la tutora i una docent de suport (reforç o EE) de manera que tot el grup classe està junt afavorint la inclusió i la personalització de tasques segons les característiques dels alumnes.
Creació i repartiment de rols :secretari : recollir per escrit el contingut.El dibuixant; el que retola i el que retalla.Quan un d’ ells acabava la seva tasca, col·laborava amb algun altre.Cada grup té la comanda de cercar una informació i recollir-la en un mural que han de realitzar en un temps concret i amb el material que es reparteix que van preparar les mestres (material de contingut, llibres de consulta, estris per elaborar el mural).