IMPLEMENTACIÓ

Les activitats han estat organitzades a partir de les qüestions proposades pels alumnes.

A partir del material aportat es plantegen activitats en petits grups i individuals. Hi ha tasques proposades en grup cooperatiu i rols establerts tenint en compte les habilitats de cada alumne. Aquestes activitats han ajudat a reflexionar sobre algunes de les idees prèvies. La resta de les tasques les prepara la mestra per tal que es puguin treballar els continguts previstos.

Activitats en grups proposades:

-Confecció de murals sobre els continguts treballats.

-Exposició oral de la informació dels murals realitzats.

-Realització de l’abecedari del vocabulari del circ.

-Escriptura col·lectiva d’un conte per als Jocs Florals.

Activitats plàstiques individuals relacionades amb obres de Picasso: “Pierrot”i “Acròbata i jove equilibrista”

El projecte s’inicia al final del segon trimestre i la seva durada és de dues setmanes. El paper dels mestre (tutor i mestra suport)  és de guia i acompanyament als alumnes.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *