IMPLEMENTACIÓ: DEL CAMP AL MERCAT!!!!

La primera tasca que s’havia de realitzar era la tria dels conreus del trimestre. Després de consultar el Calendari del Pagès i altres fonts, com el registre de conreus d’altres cursos, els alumnes van decidir plantar: enciams de diferents tipus, bledes, espinacs i aprofitar la collita de faves i col-i-flors que ja estaven plantades amb anterioritat.

Un cop plantats els diferents conreus, al llarg del trimestre tots els alumnes del centre han anat portant a terme les diferents tasques habituals de l’hort i han anat portant un registre.

Cal remarcar la feina que comporta muntar una botiga i atendre-la, ja que hi ha moltes tasques implícites: domini de l’euro en bitllets i monedes, preus de productes, totals de compte, canvi a tornar als clients…. A més de preparar tota la publicitat de la botiga en llengua anglesa i catalana i preparar una coreografia de presentació i invitació a comprar a la botiga solidària.

Mentrestant, els alumnes de 4t, han portat a terme una recerca per trobar la ONG o associació a la que es volien destinar els diners recaptats.  Donat que es va escollir la ONG Save the Children i que la botiga es va muntar el dia de la festa de Sant Jordi, que és oberta a l’escola, els alumnes del centre van participar en una de les campanyes  que la ONG oferia per col·laborar amb ells: “Burbur, l’ase que sabia llegir” .

Així, tots els alumnes del centre van elaborar punts de llibre per repartir el dia de Sant Jordi amb frases o missatges que animessin als participants de la festa a col·laborar amb l’ONG Save the Children.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *