Com hem après a treballar per tasques i en equip? Com ho hem viscut?

Reflexió docent equip Les Cinc Sénies

“Véns amb unes maneres de fer individuals i les has d’exposar als demés. Sobre tot a l’aula. Et comencen a aparèixer les resistències amagades en forma d’enuig cap als companys, cap al tarannà del centre.

Li poses noms-excusa: temps, horaris, nivell dels alumnes…

Comences a qüestionar-ho tot menys TU!” 

Lídia Peyret

 

 

 

Per treballar per projectes és important aprendre a Treballar en equip. Ens cal parlar de la importància de començar aquest repte amb ment flexible per afrontar la transformació del centre. Hem triat dinàmiques que ens permetin fer front a les reticències inicials amb què estem vivint els primers dies de treballar per projectes.

Aquí en trobeu una: ”Dinàmica de la cistella”. Quin és el nostre propòsit? Entendre que si ens sentim jutjats se’ns farà difícil establir una coordinació efectiva i necessària per iniciar el treball per projectes.

L’Equip de coordinadores em van proposar que els ajudés a buscar una dinàmica amb un doble objectiu. Per una banda, posar-nos en la pell de l’alumnat  i per l’altra, dels companys de la franja de projectes.

Mònica Martínez

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *