SIGUEM CREATIUS – La veu dels alumnes

Com ja hem dit, en altres apartats, l ’alumne té el diari personal, com a eina fonamental, per a donar la seva opinió sobre cadascuna de les activitats realitzades i del treball en grup. D’ aquesta manera l’ alumne se sent més lliure i/o menys coaccionat a aportar qualsevol comentari. Hem constatat que és una eina primordial pel bon desenvolupament del projecte, sempre i quan la retroacció per part del professor sigui efectiva i ràpida.

A l’ última sessió, es fa una valoració del projecte en què els alumnes responen un qüestionari, on valoren cadascuna de les activitats i la tasca del professorat i, una posada en comú sobre què caldria millorar i com es podria fer. Pensem que és indispensable per aconseguir una millor definició i planificació del projecte, ens permet analitzar quines activitats han tingut un impacte favorable en el conjunt del projecte i quines no i que per tant s’ haurien de re-definir.

A continuació podeu trobar aquí el qüestionari de valoració que passem als alumnes així com el resum de les respostes de l’ última valoració.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *