El Lluïset de Cal Peguera

Nosaltres sóm els alumnes de 4rt d’ESO i el nostre projecte, com ja molts sabeu, és de “produïr” la revista del “Lluïset de Cal Peguera”. Nosaltres, a cada sessió (dimecres de 12:30 a 14:30) hem anat generant cada secció d’aquesta per grups.

Xerrada Gerard Riu

Xerrada Gerard Riu

L’objectiu del projecte és aprendre, en part, l’organització per seccions d’una revista i fomentar un cop més el treball en grup.

Els alumnes creiem que aquest projecte ha estat correcte des del punt de vista d’ordre i treball, ja que ens ha ajudat a encarar-nos de cara al món professional, on facis la feina que facis necessites ordre i organització, cosa que el projecte ens ajuda a millorar a tots.

Potser en aspectes a millorar d’aquest seria l’estona que hi dediquem, potser fer 3 hores a la setmana ajudaria una mica més, i no fer-les totes seguides com ara que fem 2 hores cada  dimecres.

En fi, ens agrada l’orientació cap al món professional d’aquest projecte i també l’organització per “seccions” que ho fa més fàcil. Molt contents de participar en aquest projecte!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *