Tot està a punt per començar.
Lliurem el dossier de treball als alumnes i fem la presentació a les aules.
Comença una setmana plena d’incerteses i il.lusió.
Com hem anat explicant a les entrades anteriors tenim clara quina és la seqüència i el producte final. Volem que els alumnes parteixin del treball personal que cada u haurà fet sobre diferents aspectes relacionats amb la màgia: una pòcima, un amulet, un experiment amb ciència, un enigma, un truc, una il.lusió òptica,…és a dir, cada alumne haurà de buscar informació de cada aspecte i triarà un que per diferents motius li agrada o li interessa. El pas següent serà presentar-lo als companys del grup i, junts, triar un. Caldrà posar-se d’acord. I acabaran havent de triar un aspecte únic per classe. La suma d’aquests “números” faran el producte final de la classe.
Al llarg del projecte nosaltres els hi oferirem diverses sessions de presentació: un espectacle de ciència, números matemàtics, il.lusions òptiques…
Al següent document trobem tots els detalls.
DOSSIER
Pautes de treball per projectes. ESO_16_17(3)
Pautes de treball per projectes_document de grup. ESO_16_17(3)