Dijous passat nova sessió en grup. En aquest cas és tracta de plantejar la resolució de les activitats relacionades amb les operacions numèriques. tot i que demano especialment comentaris sobre la manera de fer i com han arribar a la resolució de l’activitat, costa fer-los sortir de la dinàmica simple d’escriure el resultat de les operacions realitzades. Com a novetat, aquesta sessió de dijous i la propera de dimecres les realitzarem a l’aula que disposa de pissarra electrònica.
Com ja he dit ràpidament tendeixen a limitar-se a escriure el resultat de les operacions, el que m’obliga a intervenir sovint per demanar el mecanisme, la manera de fer l’activitat, les que ho necessiten, evidentment. I tot i això, costa aconseguir l’atenció de la resta, que tenen fetes les activitats i no donen importància al treball que s’està realitzant, ja el tenen fet. No és cap novetat dir que les classes de correcció d’activitats (tot i que no pretenia que aquesta ho fos) representen un problema. De cara a la propera sessió intentaré donar un tomb a aquesta mena d’activitat. Donaré solucions incorrectes a les activitats que han realitzar per intentar provocar la discussió entre ells i amb els professors.
Cal canviar la manera de realitzar la correcció de les activitats
Leave a reply