Cal canviar la manera de realitzar la correcció de les activitats

Dijous passat nova sessió en grup. En aquest cas és tracta de plantejar la resolució de les activitats relacionades amb les operacions numèriques. tot i que demano especialment comentaris sobre la manera de fer i com han arribar a la resolució de l’activitat, costa fer-los sortir de la dinàmica simple d’escriure el resultat de les operacions realitzades. Com a novetat, aquesta sessió de dijous i la propera de dimecres les realitzarem a l’aula que disposa de pissarra electrònica.
Com ja he dit ràpidament tendeixen a limitar-se a escriure el resultat de les operacions, el que m’obliga a intervenir sovint per demanar el mecanisme, la manera de fer l’activitat, les que ho necessiten, evidentment. I tot i això, costa aconseguir l’atenció de la resta, que tenen fetes les activitats i no donen importància al treball que s’està realitzant, ja el tenen fet. No és cap novetat dir que les classes de correcció d’activitats (tot i que no pretenia que aquesta ho fos) representen un problema. De cara a la propera sessió intentaré donar un tomb a aquesta mena d’activitat. Donaré solucions incorrectes a les activitats que han realitzar per intentar provocar la discussió entre ells i amb els professors.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *