Del “Vero, mira què he fet!” al “Vero, mira què hem fet!”

Durant el joc espontani amb material desestructurat, els nens i les nenes desenvolupen la seva imaginació, posen en pràctica la seva creativitat i es troben en situacions que els fan anar tolerant cada vegada millor, la seva frustració. Fent, desfent, muntant, desmuntant, manipulant, provant, fallant, repetint, relacionant… van aprenent acompanyats i acompanyades de l’adult, que observa aquests processos, tot captant parts d’ells fent les fotografies que després compartim amb les famílies en aquest bloc i que donen valor al joc.

Altres vegades, és el nen o la nena que en acabar el procés i amb un resultat ferm i sentint-se orgullós de la seva creació, li ensenya a l’adult per compartir allò que ha aconseguit. Aquestes fotos que teniu a continuació són, precisament, d’aquests moments.

  

  

  

Més fotos de resultats individuals.

Altres vegades (cada vegada més a mida que els infants van creixent), el procés es fa de manera col·lectiva, i algú del grup decideix mostrar el resultat a l’adult.

  

Més fotos de resultats de grup. 

Vero

Quant a Vero

Sóc la tutora d'I4B de l'Escola Volerany
Aquest article ha estat publicat en Estones de joc a l'aula. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *