En algunes estones preparem la nova zona de la biblioteca de l’escola per gaudir del joc i explorar amb la llum , la llum negra i fent servir el retroprojector.
Els agrada molt, i aprofitem per posar tot tipus de propostes obertes però que els conviden a:dibuixar, crear històries/contes, crear i fer mandales amb peces soltes, confegir paraules, fer creacions amb construccions variades….
Us deixem algunes fotografies (us anirem afegint més a mesura que anem!)