AMBIENTS DE GENER

A l’escola, una organització pensada en què l’alumne sigui el centre de l’aprenentatge haurà de permetre que l’infant s’autoreguli i circuli lliurement escoltant les seves necessitats, seguint els seus interessos i desenvolupant les seves potencialitats. Els AMBIENTS d’aprenentatge són una estratègia metodològica i organitzativa que, partint de l’experimentació, la manipulació i el joc.

L’aprenentatge és intrínsec a l’espècie humana. Entenem que l’infant és un ésser complet generador del propi aprenentatge. La mirada dels adults que els acompanyem serà de vital importància en aquest procés, ja que li donarà seguretat i li oferirà experiències riques i estimuladores per al seu creixement. La seva presència ha de ser activa, per tal de regular l’autonomia que pot assolir l’infant en cada moment. Uns límits clars i coherents.

AMBIENTS GENER P4A

AMBIENTS GENER P4B

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *