Ens visiten els patges,fem la cantada de Nadal i fem cagar el tió de Nadal!

Ja tenim aquí el Nadal i, tot i que és un any ben diferent, com us vam informar no hem volgut deixar de fer totes aquelles activitats que mantenen la màgia d’aquestes dates. Ens hem hagut d’adaptar a nous formats i, tot i que les famílies no podreu estar presents a l’escola, us volem fer partícips en la mesura del possible, compartint amb vosaltres les activitats que anem fent.

Ens han visitat els patges a l’escola! Hem baixat al gimnàs i…allà ens estaven esperant! Preparats per rebre’ns i que els hi poguessim donar la nostra carta amb totes les coses que hem demanat entre tots/es per la nostra classe.

També els hem dit el nostre poema de Nadal, que els ha agradat molt!

Voleu que us l’ensenyem? Mireu! 😯

Hem cantat les nadales a l’escenari del gimnàs i les hem gravat en vídeo.

Tot i que els tres grups ens hem après les tres cançons, a la cantada cada grup de P5 ha cantat una amb el seu grup estable.

Amb la Roser, a les hores d’anglès hem après una nadala.  I hem preparat un video per enviar als nostres padrins de Rumania i Dinamarca!

Audio Clipart Pause Button - Play Button Gif Png PNG Image | Transparent PNG Free Download on SeekPNG

I l’últim dia del trimestre han estat unes hores plene de màgia fent cagar el tió i amb l’esmorzar que hem junts cada grup classe a la nostra classe! El tió ens ha cagat un baldufa de fusta que ens ha agradat molt i moltes coses per tenir un esmorzar de Nadal ben dolç! Boníssim!