Qui som?

La nostra escola està situada a la comarca d’Osona, al poble de Santa Eugènia de Berga.

Podeu fer comentaris en aquest bloc, aportant records, anècdotes, propostes …. i tot allò que cregueu convenient.

10 comentaris a “Qui som?

1. Moltes felicitats a totes i a tots els que fa 25 anys esteu FENT ESCOLA a Santa Eugènia : alumnes, mestres, pares i personal no docent. També sóc mestra i conec el bon aliment que s’hi cou a la vostra escola. Endavant i feu-ne una gran festa.

Felicitats també per la vostra web, tan ben elaborada i bonica.

Carme

2. Estimada amiga,

quina il·lusió ens fa llegir-te!

moltes gràcies pel que dius i per com ho dius

una abraçada

3. Estimada amiga Carme i directora de l’escola :

finalment he pogut obrir el vídeo dels 25 anys. M’he emocionat.
    Quanta Vida recorreguda!
    Quina felicitat transpúen els rostres dels vostres alumnes.
    Quina sort, els vostres infants, de tenir a l’abast tantes oportunitats que els oferiu per aprendre, per créixer.

Us felicito doblement :
    Per la tasca educativament meravellosa que esteu fent,
    i perquè a través d’aquest vídeo, dimatges tan ben trobades, en podem tenir coneixença i ens en queda un valuós testimoni.

PD: M’ha agradat molt sentir-hi de “banda musical” el sonetí de Toldrà, que tan deliciosament interpreta la Judit. ” ” 🙂

MOLT BON ANY !!!
    Carme

4. hola

peró si es la meva ex-escola jeje i la foto principal son els meus ex-mestras

buenu pos res que em pasaba i prou apa adew ja ens nirem vaien

att:juditetah

5. Gràcies per saludar Judit 🙂
    I res de ex, sempre serà la teva escola.
    Cuida’t! Una forta abraçada.

*Carme Vilaró

6. Salutacions a tota la comunitat!
    Aquesta és l’escola que m’ha vist i fer créixer; és l’escola de la meva infantesa i dels meus millors records; és l’escola on, en aquest darrer any, he rebiscut moments impressionants i n’he pogut gaudir de nous amb alumnes i professors/es que m’han ensenyat a fer i a ser mestre/a . M’agradaria desitjar-vos el millor i…qui sap! Tanmateix algun dia, tenim l’oportunitat de trobar-nos de nou.
    Molts petons
    Carpe Diem

7. Gràcies Eli!
    Tots nosaltres també vam aprendre a ser i fer de mestres amb tu quan eres alumna i el curs passat amb aquest lligam tan especial.
    Torna aviat que et trobem a faltar
    🙂
    *Carme Vilaró

8. Hola,

quina il.lusió trobar aquest racó. Quan l’escola es va obrir jo tenia sis anys, em fa molt gràcia veue que no ha canvait gaire i alguns dels professors que hi havia llavors, encara hi són: en Quico, la Lourdes, la Carme, però en trobo a faltar d’altres: en Miquel, en Ramon o la Núria .
    Estaria molt bé que en aquesta mateixa pàgina ens poguessim trobar els antincs alumnes, on poguessim penjar les nostres fotos i veure’ns com som ara, on poguessim quedar per fer un sopar… Espero que la gent de la meva promoció entri i recolzi la meva suggerència.
    Per molts anys!

9. Hola Maite!
    i tant que estaria bé que aquest bloc fos un punt de trobada d’antics alumnes!
    Jo de moment faig una pàgina dins d’aquest bloc amb aquest títol i a veure si en van sortint.
    Gràcies pel teu comentari i ja saps que aquesta és la teva escola 🙂
    Una abraçada,
    *Carme Vilaró Rovira

10. Hola! Caram com ha canviat aquest bolc… s’ha modernitzat! A veure si us vinc a veure un dia que us trobo a faltar… cuideu-vos!
    Petons! 🙂