COLÒNIES SERINYÀ 2016

Cliqueu a la foto per veure-les totes.

dscn0028

Benvinguts a 6è

Hola Gremlins. Aquest curs sou els més grans de l’escola. Espero que junts ens ho passem molt bé.

Per fi podeu jugar a la pista!

Colònies a Tarragona 2016

Maquetes dels Tonis

Per participar a la festa dels Tonis d’enguany els alumnes de la classe de Catalunya han realitzat per grups quatre maquetes. Teniu les fotos penjades a àlbums fotografies. Us felicito per la feina feta!

LLuís Capdevila

El dia 18 de novembre va venir el Sr. Lluís Capdevila a explicar-nos com dibuixa. Ens va explicar la tècnica que ell fa servir i vàrem poder provar de fer algun dibuix.Teniu les fotos penjades a àlbums fotografies. Espero que dibuixeu molt.

Sortida a Sant Pere de Casserres

El passat 11 de novembre els alumnes de cicle superior vàrem anar d’excursió a Sant Pere de Casseres. Si voleu veure les fotos les trobareu a l’apartat d’àlbum fotografies.

Publicat dins de General | 1 comentari

BENVINGUTS A CINQUÈ

Hola nens i nenes de cinquè. Aquest curs comenceu un cicle nou i espero que ens ho passem molt bé.