Daily Archives: 2 febrer 2010

CARNAVAL 2010

Com el títol del blog indica, la meva classe és la classe dels Dofins, enguany, com habitualment fem,  estem preparant una disfressa a la classe com la resta de nens i nenes del Parvulari.

Aquest curs hem triat el tema dels jocs de taula i, a la “Ludoteca Sant Gabriel”, hi haurà tres jocs prou coneguts: Les construccions de Lego (P-3), Les cartes de pòquer (P-5) i el dòmino que serem la classe de P-4.  Els nens i nenes de la classe estan punxant els punts de la seva fitxa que jo enganxaré a la base que els he preparat i també estem assajant un ball ja que el divendres dia 12 actuarem per als pares.

Els Dofins estan molt il·lusionats i jo també malgrat el munt de feina que suposa, voleu veure un dibuix de la disfressa? Ja sé que és només un dibuixet, l’he fet pels nens, més endavant  posaré una fotografia.

dibuix  per fer alguna fitxa de treball pels nens

dibuix per fer alguna fitxa de treball pels nens

Si teniu idees per fer comparses de Carnaval (tres disfresses relacionades) seran benvingudes, ja les hem esgotat i cada curs ens resulta mes difícil no repetir!!

COMENCEM!!!

Hola a tots i a totes, benvinguts al bloc de la classe dels Dofins

Aquest blog vol obrir una petita finestra per poder mostrar algunes de les activitats que fem, vosaltres també podeu fer comentaris i suggeriments sobre el que hi ha publicat, espero les vostres aportacions!

També podeu anar als enllaços ( publicats a la banda inferior dreta) per trobar informació, jocs, dibuixos,..

Ah!,  i no deixeu d’escoltar la nostra mascota, també us vol donar la benvinguda!!!