Hem convingut que les implicacions les hem d’establir en dos paràmetres: PROFESSORS i ALUMNES.
Pel que fa als professors, el punt bàsic és la COORDINACIÓ (en els Objectius, Continguts, Metodologia i Avaluació).
Quant als alumnes, l’AUTONOMIA i la COOPERACIÓ. (Elements que, indubtablement, requereixen molta i molta feina, dels professors, i dels alumnes, és clar. Un canvi total de ‘xip’).
I, lligant uns i altres, la MULTIDISCIPLINARIETAT i el MULTILINGÜISME, sempre des de la consideració fonamental de les COMPETÈNCIES que han d’assolir els alumnes.
En definitiva, que veiem quin podria ser el camí, ara només cal que ens hi posem i engresquem els companys, i els nois i noies.
GRUP GROC
Recollit per Narcís Almena
El dia 10 de març, a les 17:30, per si algú pot assistir, a l`IES Jaume I de Salou (Tarragonès) hi haurà una conferència, segur que interessant, de l`Olga Esteve, que ens parlarà de la mediació i l`orientació per promoure l`autonomia de l`aprenent. Un tema molt relacionat amb el punt que comenta el Narcís de “l`autonomia i la cooperació”. Si puc assistir, que em penso que sí, i us sembla bé, us en faré un petit resum.
Gràcies per la informació, Anabel. Promet ser interessant i relacionat amb el tema. Si fas un resum pots escriure un article per al bloc.