CEIP Marquès Casals – Terrassa – “Una escola de Cinema”
….. Tal com cita MacLuhan, el cinema complementa coneixements, integra idees i llenguatge. El cine pot fer comprendre millor la vida, inicia a nous llenguatges i apropa a la canalla conceptes i valors positius que recolzen el treball escolar……
Pàgina web del CEIP Joan Marquès Casals
Altres web’s d’interès
Seminari d’audiovisuals curs 2006-2007
_________________________________________________________
CEIP Rosella – Viladecavalls – Els supervivents!!
Podeu baixar-vos la presentació
Pàgina web del CEIP Rosella
Projecte ELS SUPERVIVENTS!!
_________________________________________________________
CEIP Bisbat d’Egara – Terrassa – Treballs de Ficció
La presentació la podeu veure a la pàgina del centre a l’apartat del projecte d’innovació
Pàgina web del CEIP Bisbat d’Egara
Adreça web d’activitats audiovisuals – Propostes de treball – Propostes de treball a l’aula
_________________________________________________________
CEIP Turó de Guiera – Cerdanyola del Vallès – La intranet al centre
Intranet del CEIP Turó de Guiera
Jornada tècnica:
- Maig 2006. La intranet, una eina per a la comunicació i l’aprenentatge en els centres docents.
Materials jornada tècnica de primària. - Maig 2005 (curs 2004/2005). Edició col·laborativa de documents web.
Els materials no es descarregen bé i el Chema ens els ha posat tots bé en aquest enllaç. Clica AQUÍ.
_________________________________________________________
IES Leonardo da Vinci – Sant Cugat del Vallès – Moodle
Moodle de l’IES Leonardo da Vinci
Jornada tècnica de secundària:
- Introducció al Moodle
Materials jornada tècnica de secundària – 29 Maig 2006
_________________________________________________________
IES Torre del Palau – Terrassa – La revista escolar a la intranet
Presentació
(quan cliqueu al link, s’obre una pàgina del google, no és necessari tenir usuari gmail, al centre, hi ha l’enllaç per veure la presentació)
Intranet de l’IES Torre del Palau
Accés directe a la revista digital QUÈ PASSA!!!
_________________________________________________________