Ara quarantenarem?

Seguint aquest enllaç, accedireu al meu darrer article, publicat avui mateix a l’espai digital del setmanari Criatures del diari Ara.

Quién es nacionalista

Si seguiu aquest enllaç, accedireu al meu darrer article, “Quién es nacionalista”, publicat avui mateix a Diario 16.

Parlem de nacionalisme

Seguint aquest enllaç, accedireu al meu darrer article, “Parlem de nacionalisme”, publicat avui mateix al diari El 9 Nou.

Diacrítics, sí o no?

Seguint aquest enllaç, podreu accedir al meu darrer article, “Diacrítics, sí o no”, publicat avui mateix al diari El 9 Nou.

Publicat dins de GENERAL | Deixa un comentari

Jacint Verdaguer a ritme de rumba

Seguint aquest enllaç, accedireu al meu darrer article “Jacint Verdaguer a ritme de rumba”, publicat al diari El 9 Nou avui mateix.

El coronavirus, la covid-19 i els ERTO

Si seguiu aquest enllaç, accedireu al meu darrer article, “El coronavirus, la covid-19 i els ERTO”, publicat avui mateix al diari El 9 Nou.

L’enemic

Seguint aquest enllaç, accedireu a llegir el meu darrer article, “L’enemic”, publicat avui mateix al diari El 9 Nou.

Inviolables

Seguint aquest enllaç, podreu accedir al meu darrer article, “Inviolables”, publicat el proppassat dia 18 a Diario 16.

Qui és més animal?

Seguint l’enllaç següent, accedireu al meu darrer article, “Qui és més animal?”, publicat avui mateix al diari El 9 Nou.

20.03.06 Qui és més animal) (9N)

Publicat dins de GENERAL | Deixa un comentari

Fracàs escolar entre nens marroquins

Seguint aquest enllaç, accedireu al meu darrer article “Fracàs escolar entre nens marroquins”, publicat avui a l’espai digital del setmanari Criatures del diari Ara.

Publicat dins de EDUCACIÓ, GENERAL | Deixa un comentari

El síndrome “Greta”

Seguint aquest enllaç, accedireu al meu darrer article, “El síndrome ‘Greta'”, publicat ahir a Diario 16.

Vergonya!

Seguint aquest enllaç, podreu accedir al meu darrer article, “Vergonya!”, publicat avui mateix al diari El 9 Nou.

200131 EL 9 NOU Vergonya

Publicat dins de GENERAL, POLÍTICA | Deixa un comentari

“Qüestions morals socialment controvertides”

Seguint aquest enllaç, accedireu al meu darrer article,”Qüestions morals socialment controvertides”,  publicat avui mateix a l’espai digital del setmanari Criatures, del diari Ara.

Publicat dins de GENERAL, POLÍTICA | Deixa un comentari

Ens ha deixat una gran persona

Seguint aquest enllaç, podreu accedir al meu darrer article, “Ens ha deixat una gran persona”, publicat avui al diari El 9 Nou.

20.01.17 (9N) Ens ha deixat una gran persona

Publicat dins de GENERAL | 1 comentari

¿Pero qué quieren los catalanes? (y II)

Seguint l’enllaç següent, accedireu a la segona part del meu darrer article, “¿Pero qué quieren los catalanes? (y II)”, publicat avui mateix a Diario 16

Publicat dins de GENERAL, POLÍTICA | Deixa un comentari

¿Pero qué quieren los catalanes? (I)

Seguint l’enllaç següent, accedireu a la primera part del meu darrer article, “¿Pero qué quieren los catalanes? (I)”, publicat avui mateix a Diario 16La segona part será publicada pròximament.

El plurilingüisme escolar del PSC

Seguint l’enllaç següent, accedireu al meu darrer article, publicat avui mateix a l’espai digital del setmanari Criatures del diari Ara.

Publicat dins de EDUCACIÓ, GENERAL, LLENGUA | Deixa un comentari

Desobeir

Seguint aquest enllaç, podreu accedir al meu darrer article, “Desobeir”, publicat avui mateix al diari El

Publicat dins de GENERAL, POLÍTICA | Deixa un comentari

“Los días en que Cataluña ardió”

Seguint l’enllaç https://diario16.com/los-dias-en-que-cataluna-ardio/, podreu accedir al meu darrer article, “Los días en que Cataluña ardió”, publicat ahir a Diario 16.

Publicat dins de GENERAL, POLÍTICA | Deixa un comentari

Presó, per què i per a què?

Seguint l’enllaç, podreu accedir al meu darrer article, “Presó, per què i per a què?”, publicat avui mateix al diari El 9 Nou.

19.10.18 (9N) Presó, per què i per a què

Publicat dins de GENERAL, POLÍTICA | Deixa un comentari

¡Basta de violencia en Cataluña!

Seguint aquest l’enllaç, accedireu al meu darrer article, publicat el dia 1.10.19, al Diario 16.

Peugeot i la llengua

Seguint aquest enllaç, podreu accedir al meu darrer article, “Peugeot i la llengua”, publicat avui al diari El 9 Nou.

19.09.20 (9N) Peugeot i la llengua

Publicat dins de GENERAL, LLENGUA | Deixa un comentari

El català, llengua de comunicació a l’escola

A través d’aquest enllaç, podreu accedir al meu article “El català, llengua de comunicació a l’escola”, publicat avui a l’espai digital del setmanari Criatures del diari Ara.

Publicat dins de EDUCACIÓ, GENERAL, LLENGUA | Deixa un comentari

On els mots perden el sentit original

Seguint aquest enllaç, podreu accedir al meu darrer article, “On els mots perden el sentit original”, publicat avui mateix al diari El 9 Nou:

On els mots perden el sentit original

Publicat dins de GENERAL, LLENGUA, POLÍTICA | Deixa un comentari

La ciutat de Barcolauna

A través de l’enllaç següent, podràs accedir a la lectura del meu darrer article “La ciutat de Barcolauna”, publicat avui mateix al diari El 9 Nou.

19.06.28 (9N) L’alcaldia de la ciutat de Barcolauna