El català i la Llei del cinema

Seguint aquest enllaç, accedireu al meu darrer article “El català i la llei del cinema”, publicat ahir al diari El 9  Nou.

Publicat dins de GENERAL | Deixa un comentari

La llengua i el Codi de consum

Seguint aquest enllaç, podreu accedir al meu darrer article “La llengua i el Codi de consum”, publicat avui mateix al diari El 9 Nou.

Fer “botellón”?

Seguint aquest enllaç, podràs accedir al meu darrer article “Fer ‘botellón’?”, publicat avui mateix al diari El 9 Nou.

Publicat dins de GENERAL | Deixa un comentari

Espanya, un Estat democràtic, però poc demòcrata

Seguint aquest enllaç, accedireu a la lectura del meu darrer article, “Espanya, un Estat democràtic, però poc demòcrata”, publicat avui mateix al diari El 9 Nou.

Ara quarantenarem?

Seguint aquest enllaç, accedireu al meu darrer article, publicat avui mateix a l’espai digital del setmanari Criatures del diari Ara.

Quién es nacionalista

Si seguiu aquest enllaç, accedireu al meu darrer article, “Quién es nacionalista”, publicat avui mateix a Diario 16.

Parlem de nacionalisme

Seguint aquest enllaç, accedireu al meu darrer article, “Parlem de nacionalisme”, publicat avui mateix al diari El 9 Nou.

Diacrítics, sí o no?

Seguint aquest enllaç, podreu accedir al meu darrer article, “Diacrítics, sí o no”, publicat avui mateix al diari El 9 Nou.

Publicat dins de GENERAL | Deixa un comentari

Jacint Verdaguer a ritme de rumba

Seguint aquest enllaç, accedireu al meu darrer article “Jacint Verdaguer a ritme de rumba”, publicat al diari El 9 Nou avui mateix.

Publicat dins de GENERAL, LLENGUA | Deixa un comentari

El coronavirus, la covid-19 i els ERTO

Si seguiu aquest enllaç, accedireu al meu darrer article, “El coronavirus, la covid-19 i els ERTO”, publicat avui mateix al diari El 9 Nou.

Publicat dins de GENERAL, LLENGUA | Deixa un comentari

L’enemic

Seguint aquest enllaç, accedireu a llegir el meu darrer article, “L’enemic”, publicat avui mateix al diari El 9 Nou.

Inviolables

Seguint aquest enllaç, podreu accedir al meu darrer article, “Inviolables”, publicat el proppassat dia 18 a Diario 16.

Qui és més animal?

Seguint l’enllaç següent, accedireu al meu darrer article, “Qui és més animal?”, publicat avui mateix al diari El 9 Nou.

20.03.06 Qui és més animal) (9N)

Publicat dins de GENERAL | Deixa un comentari

Fracàs escolar entre nens marroquins

Seguint aquest enllaç, accedireu al meu darrer article “Fracàs escolar entre nens marroquins”, publicat avui a l’espai digital del setmanari Criatures del diari Ara.

Publicat dins de EDUCACIÓ, GENERAL | Deixa un comentari

El síndrome “Greta”

Seguint aquest enllaç, accedireu al meu darrer article, “El síndrome ‘Greta'”, publicat ahir a Diario 16.

Vergonya!

Seguint aquest enllaç, podreu accedir al meu darrer article, “Vergonya!”, publicat avui mateix al diari El 9 Nou.

200131 EL 9 NOU Vergonya

Publicat dins de GENERAL, POLÍTICA | Deixa un comentari

“Qüestions morals socialment controvertides”

Seguint aquest enllaç, accedireu al meu darrer article,”Qüestions morals socialment controvertides”,  publicat avui mateix a l’espai digital del setmanari Criatures, del diari Ara.

Publicat dins de GENERAL, POLÍTICA | Deixa un comentari

Ens ha deixat una gran persona

Seguint aquest enllaç, podreu accedir al meu darrer article, “Ens ha deixat una gran persona”, publicat avui al diari El 9 Nou.

20.01.17 (9N) Ens ha deixat una gran persona

Publicat dins de GENERAL | 1 comentari

¿Pero qué quieren los catalanes? (y II)

Seguint l’enllaç següent, accedireu a la segona part del meu darrer article, “¿Pero qué quieren los catalanes? (y II)”, publicat avui mateix a Diario 16

Publicat dins de GENERAL, POLÍTICA | Deixa un comentari

¿Pero qué quieren los catalanes? (I)

Seguint l’enllaç següent, accedireu a la primera part del meu darrer article, “¿Pero qué quieren los catalanes? (I)”, publicat avui mateix a Diario 16La segona part será publicada pròximament.

El plurilingüisme escolar del PSC

Seguint l’enllaç següent, accedireu al meu darrer article, publicat avui mateix a l’espai digital del setmanari Criatures del diari Ara.

Publicat dins de EDUCACIÓ, GENERAL, LLENGUA | Deixa un comentari

Desobeir

Seguint aquest enllaç, podreu accedir al meu darrer article, “Desobeir”, publicat avui mateix al diari El

Publicat dins de GENERAL, POLÍTICA | Deixa un comentari

“Los días en que Cataluña ardió”

Seguint l’enllaç https://diario16.com/los-dias-en-que-cataluna-ardio/, podreu accedir al meu darrer article, “Los días en que Cataluña ardió”, publicat ahir a Diario 16.

Publicat dins de GENERAL, POLÍTICA | Deixa un comentari

Presó, per què i per a què?

Seguint l’enllaç, podreu accedir al meu darrer article, “Presó, per què i per a què?”, publicat avui mateix al diari El 9 Nou.

19.10.18 (9N) Presó, per què i per a què

Publicat dins de GENERAL, POLÍTICA | Deixa un comentari

¡Basta de violencia en Cataluña!

Seguint aquest l’enllaç, accedireu al meu darrer article, publicat el dia 1.10.19, al Diario 16.