El Premi Joves i Conducció és un concurs de relats, fotografies i vídeos, adreçat als joves de parla catalana de 13 a 18 anys, organitzat al voltant de les activitats que el RACC proposa sobre la seguretat viària i l’assignatura “Educació per a la ciutadania”. La temàtica d’enguany és el motocivisme, posant el focus en tres perspectives diferents: “Si vas en moto, tu ets la carrosseria”, “Si has begut o consumit drogues, no agafis la moto” i “Alerta, les infraccions són la prèvia a l’accident”.
Enguany no hem estat finalistes però si que hem quedat en la segona posició en el premi popular al treball més votat pels altres concursants, amb la foto del Rubén del Nogal i de la Sayuri Ojeda de 3r d’ESO, amb un total de 2411 vots:
També destacar el vídeo d’en Martí Casal Pelegrí de 3r d’ESO, on tot el decorat el va dissenyar i construir ell mateix. Aquí teniu el vídeo presentat pel Martí al concurs:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=IaU_iJO7e2g[/youtube]
