Featured post

Nou curs per al professorat sobre TDAH a Tarragona

7091641709

Transtorn per deficit d’atencio amb o sense hiperactivitat.. Com abordar el TDAH problemes de conducta dins de l’aula
2009-2010 Curs. Primària-Secundària

15/10/2009 – 19/11/2009 (15 hores) de h a h
Complex Educatiu de Tarragona
Autovia de Salou, s/n (Tarragona)
Pendent de confirmar l’aula
Inscripció 05/09/2009 – 21/09/2009

Descripció – Objectius
Donar estratègies i eines per a poder abordar el trastorn dintre de l’aula, creant un ambient de comprensió i motivació per a l’afectat i d’aquesta manera poder tenir bon ambient dintre de l’aula.

Observacions Aquesta activitat la promou l’associació APYDA de Tarragona.
Per a més informació: http://www.apyda.com

Organització Servei Educatiu Tarragonès

E-mail e3900034@xtec.cat

Formador/a

Francisco Valverde,Verónica Zaragoza García, Mireia Calvo Monné

Més informació i per pre-inscripcions del professorat

http://www.xtec.cat:8081/pls/soloas/pk_for_mod_ins.p_for_exhaustiu_activitat?p_header=Selecció^pk_for_mod_ins.p_for_form_cons_act*Detall%20d%27activitat^pk_for_mod_ins.p_for_detall_activitat?p_codi=7091641709%26p_curs=2009-2010%26p_es_inscr=S&p_codi=7091641709&p_curs=2009-2010&p_es_inscr=S

Per a les famílies contacteu amb APYDA o nosaltres us facilitarem més informació: ceradai@gmail.com

El professorat li agrada estar al dia

Hem participat aquest dissabte en el curs del TDAH. Podeu veure les fotos més significatives de la sessió:

http://picasaweb.google.es/moninclos/TDAHJuny

La gran majoria erem professionals de l’educació, amb 266 matriculats, un gran èxit en la participació i en la qualitat de la ponent.

També el fet de ser un tema de gran actualitat a les aules i a la vegada gratuït amb reconeixement oficial, es demostra que el professorat de les Terres de l’Ebre i de Tarragona els agrada estar al dia.

ÉXIT DE MATRÍCULA PEL CURS DE DISSABTE PROPER

Més de 200 professionals de l’educació participaran el proper dissabte en el curs sobre el TDAH, l’observatori “”4ulls”” consultat a un grup significatiu de professorat, la raó de l’èxit està en la ponent de qualitat, el fet de ser gratuït i a la vegada reconegut.

CERADAI difon tota iniciativa al voltant de l’educació del nostre entorn, tot considerant que les tècniques i les estratègies per al tractament d’alumnat amb TDAH serveixen per a tot l’alumnat, pilar clau de l’escola inclusiva.

El TDAH avui, estratègies i abordatge a l’aula.-

L’Associació de Familiars de Nens amb Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat (APYDA) amb la col·laboració dels Serveis Territorials d’Educació a Tarragona, organitza la Jornada:

El TDAH avui, estratègies i abordatge a l’aula, amb els objectius i continguts següents:

Objectius:
Donar estratègies i eines per a poder abordar el trastorn dintre de l’aula, creant així un ambient de comprensió i motivació per a l’afectat i d’aquesta manera poder tenir tots un bon ambient dintre de l’aula.

Contingut:
Informació sobre en què consisteix el trastorn TDAH.
Estratègies d’ajuda a l’afectat per a assegurar un bon nivell d’aprenentatge.
Estratègies per a calmar la hiperactivitat i la impulsivitat.

Dades de la formadora:
Paqui Ojados. Psicòloga especialista en TDAH

Dades per a la inscripció a la jornada:
Codi i títol de l’activitat: 7000150507 – El TDAH avui, estratègies i abordatge a l’aula
Data: 6 de juny de 2009
Horari: 9.45 h a 14.00 h
Lloc: Auditori de la Caixa de Tarragona. Carrer Pere Martell, 2 – Tarragona
Inscripció: http://www.xtec.cat/formacio/index.htm
Termini: 18/05/09 a 02/06/09
Consulta assignació plaça: a partir del 04/06/09.

Us animem a què participeu en aquesta jornada.

Curs de TDAH per al professorat. Tarragona

 APYDA apyda21@yahoo.es COMUNICA:

Curs de formació gratuït

Organitzat i promogut per APYDA, associació difusora de la problemàtica del TDAH de Tarragona i comarques.
 
 Amb el reconeixement pel professorat del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, reconegut dins dels Plans de Formació de Zona.

Col.labora CAIXA TARRAGONA

 LLOC: Auditori Caixa Tarragona.

Dia: dissabte, 6 de juny de 2009

PROGRAMA 

De 9.45 a 14 . Presentació del curs. Amb la col.laboració de l’inspector d’educació Paco Valverde
Modalitat: (presencial)  Metodologia per exposició i col.loqui

Nivells a que va dirigit : Professorat d’educació infantil, primària i secundària
Ponent: 
  
Psicòloga especialista en TDAH Paqui Ojados
Durada: 5 … hores

Descripció:

Objectius:

Donar estratègies i eines per a poder abordar el transtorn dintre de l’aula, creant així un ambient de compresió i motivació per a l’afectat/ada i d’aquesta manera poder tenir tots en bon ambient dintre de l’aula.
 
 Continguts: S’explicara que consisteix el transtorn. Es donaran estratègies als educadors per a poder ajudar a l’afectat per a poder dur un nivell d’estudis com la resta d’alumnes. També es donaran estratègias per a poder calmar la hiperactivitat i impulsivitat d’una manera beneficiosa per a l’afectat/ada i par la resta de la classe.

S´ explicara què fer quan es presenta el trastorn de la conducta
 
Metodologia: És donaran pràctiques, es donaran tota classe d’estratègies, metedologia per a aplicar a classe als nens amb TDAH És donaran explicacions en power point.
 
Justificació: Aquest curs ha estat organitzat per APYDA donat la demanda després de les jornades amb la psicòloga Paqui Ojados 
 Les ponències tan interessants que tant interès van  despertat entre els assistents del món de l’educació per trobar molt importants per dur-les a les aules de manera pràctica i assertiva els nens afectats per TDAH.
Recordeu és gratuït.
 
Moltes gràcies.
Junta de Apyda
 
 
 Currículum Paqui Ojados en l´actualitat :
 
– Psicóloga infanto-juvenil en centre TEDEA a l’Hospital Teknon. Barcelona.

– Psicóloga infanto-juvenil al CSMIJ de l’Hospital Clínic de Barcelona.
 .
– Cursos, seminaris i conferències a pares, professors i altres professionals educatius i clínics sobre el “TDAH” i sobre estratègies educatives amb nens i adolescents. Fundació Privada ADANA. Barcelona,

– Coordinadora i terapeuta dels Grups d’Habilitats Socioemocionals (nens i adolescents, majoritàriament amb TDAH). Fundació Privada ADANA. Barcelona