LA DIADA
Avui celebrem la diada de Sant Jordi amb els Jocs Florals.
A infantil cada nivell prepara un poema i aquest any a P-4 ens ha tocat el tema dels animals.
La nostra classe ha recitat el poema LA PAPALLONA de Joana Raspall
També volem compartir amb tots vosaltres els dibuixos tan macos que hem fet de la llegenda.
I per acabar aquí teniu uns enllaços per continuar treballant.



