Arxiu de la categoria: General

CONTE L’ELEFANT

Publicat dins de General | Deixa un comentari

ELS OFICIS

Publicat dins de General | Deixa un comentari

EL POEMA DE LA PRIMAVERA

BON DIA FAMÍLIES, HEM COMENÇAT A TREBALLAR EL POEMA DE LA PRIMAVERA, ES TITULA “BON DIA, POESIA“. ÉS UN POEMA MOLT BONIC DE LA JOANA RASPALL ACOMPANYAT DE LA MÚSICA DE LA PRIMAVERA DE VIVALDI. ESPEREM QUE US AGRADI.  

Publicat dins de General | Deixa un comentari

ELS MEUS DIBUIXOS

  En Pep ha fet un dibuix de la primavera.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

BARREJA DE COLORS

Avui hem experimentat amb els colors. Tenim els 3 colors bàsics: el vermell, el groc i el blau. Hem posat una mica de blau i després una mica de groc. Sabeu què ha passat?  S’ha tornat de color verd.  

Publicat dins de General | Deixa un comentari

EL RACÓ DELS METGES

Avui hem anat a jugar al racó dels metges. Ens ho hem passat molt bé.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

LA SERIACIÓ

Els nens i les nenes treballen la seriació de 2 elements.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

BENVINGUDES FAMÍLIES

Hola famílies, benvingudes al blog de P-4,  aquest  espai és un lloc on compartirem amb tots vosaltres el  que fan els vostres fills/es a l’escola. Podreu veure diferents  activitats: racons, experimentació, projectes… A més anirem posant les cançons que anem … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari