B2 Abecedaris tecnològics

Amadeu Bonet (INS Josep vallverdú. Les Borges Blanques)

Entre les competències de l’àmbit de les tecnologies hi ha, a part de les digitals que són l’eina amb les que vam treballar aquest projecte, les de reconèixer materials i utilitat dels objectes que hi ha al seu entorn més immediat.

Els vam proposar que fessin un ABECEDARI TECNOLÒGIC tot cercant objectes, o parts d’objectes, del seu entorn que els recordéssin les lletres de l’abecedari i els números. Un cop captada la imatge amb un dispositiu tecnològic (mòbil, càmera, ordinador..) l’havien de retallar amb pixlr i fer un document de text de DRIVE que recollís tot el treball. Del centenar d’ABECEDARIS presentats vam escollir les lletres que més van agradar a l’alumnat i vam fer, també amb el pixlr un pòster amb el conjunt de les 26 lletres i els 10 números.
També en un viatge amb alumnes a Oxford els vam proposar que busquéssin en edificis, objectes, etc lletres per fer l’ABECEDARI D’OXFORD