A7 CANVA, el programa de disseny més senzill del món?

Javi Barba (Escola Nostra Llar. Sabadell)

En aquest taller descobrirem múltiples usos del CANVA. Podem dissenyar materials o podem fer un taller d’art digital on els nostres alumnes es converteixin en creadors/dissenyadors. En pocs minuts, serem capaços de crear pòsters, targetes, muntatges fotogràfics, cartells, etc. d’aparença professional fent més atractives les nostres propostes pels alumnes. Un cartell per la classe, targetes per gamificar, presentacions pel grup, etc.

En el moment que els nostres alumnes saben com funciona, esdevé una eina molt útil a l’hora del treball per projectes, ja que els mateixos alumnes poden crear els seus propis materials.

Fora de l’aula, els alumnes l’han començat a utilitzar per fer muntatges de fotos per la famílies, targetes de felicitació d’aniversari o postals de nadal.

El CANVA esdevé una eina significativa que es pot utilitzar tant a l’escola com fora d’ella.

Fins i tot per la nostra vida personal ens serà útil!