A5 Taller de música electrònica

Miquel Ferré, Jorge Gonzalez i Alexandre Caletrio (INS Badalona VII. Badalona)

Iniciació a Audiotool, creació musical amb instruments virtuals.

Audiotool és un software online gratuït que simula alguns dels primers instruments electrònics, com el sintetitzador minimoog o la mítica caixa de ritmes Roland.

Aquest programa permet multitud d’opcions de creació i manipulació musical, per tant, en aquest taller introduirem alguns d’aquests instruments.

Proposem activitats pensades per l’alumnat de 4t d’ESO i enquadrades dins del tema de Música Popular, en les que els alumnes intenten imitar els patrons rítmics i melòdics d’un estil de la seva elecció (Rock, Pop, Rap, Reegae, etc).

Les diferents activitats són publicades online i avaluades de manera colectiva mitjançant l’eina de Tallers de moodle.

Materials del taller

*Requeriments: ordinador portàtil amb flash actualitzat, auriculars i donar-se d’alta a audiotool.com