Setmana europea de la prevenció de residus

En el marc de la setmana europea de la prevenció de residus, el passat dijous 25 de novembre vam realitzar una sèrie d’activitats per tal de conscienciar-nos sobre la necessitat d’aplicar les quatre erres: Repensar, Reduir, Reutilitzar i Reciclar.

Amb l’alarma d’emergència climàtica activada, l’escola no pot obviar aquesta problemàtica i cal treballar per aconseguir alumnes sensibilitzats amb el medi ambient i el respecte per la Terra. Per fer-ho vam realitzar:

• Un taller d’eco-creació, on els alumnes van dissenyar la seva pròpia empresa de sucs de taronja aplicant-hi valors ecològics i socials. Cal felicitar-los per les seves magnífiques propostes.
  • Visionat de petits curtmetratges i debat sobre els mateixos.
  • Un joc d’escapament en línia.
  • Reflexió sobre els esmorzars que portem (si són saludables, si hi ha envasos innecessaris, si separem bé els residus a l’escola…)
  • Joc de preguntes i respostes (5è).
  • Elaboració de cartells (6è).

Pots veure algunes de les imatges clicant al planeta Terra!