Archive for gener, 2018
Enganxada de cartells de la pau
0Avui hem anat a portar els cartells del dia de la Pau a les diferents classes. Ens els hem currat molt i ha estat difícil decidir quin anava a cada classe, però finalment ho hem aconseguit. Mireu les imatges del repartiment.
Visita Agents Rurals
0Com cada any, han vingut els Agents Rurals a explicar-nos una mica més de la seva feina.
Enguany ens han preparat una interessantíssima xerrada sobre els incendis i la seva prevenció, i ens hem quedat fascinats i fascinades amb el munt de coses noves que hem après!
Podeu entrar en aquest web per saber més coses!
I, a més a més, ens han portat un xoriguer que havien passat a recollir pel Centre de Fauna de Vallcalent per alliberar-lo…i ho hem vist en directe!
Podeu clicar a la imatge per veure les imatges del dia!
[youtube]https://youtu.be/zvz0x9hhYwk[/youtube]
Apadrinament lector
0Ja estem preparats i preparades per començar el gran projecte de l’Apadrinament Lector!
Durant aquesta setmana han tingut lloc els Actes Oficials de Signatura de Contractes (què oficial sona, no trobeu?), on un alumne de Cicle Inicial o de P5 i un alumne de Cicle Superior han signat els contractes. En ells es comprometen a ser bones parelles lectores: els grans a fer de model lector, i els petits a aprendre de la seva parella lectora.
Aquí us deixem les imatges del dia… estàvem molt nerviosos, així que si hi fem alguna cara estranya….és de nervis!
ACTE 6è i P5A | ACTE 5è i P5 B
|
ACTE 6è i 1r B | ACTE 5è i 1r A |
DEURES MEDI SOCIAL
0Nois i noies de 5è!. Feu click a sobre i feu el joc 5 vegades. Anoteu la màxima puntuació aconseguida!. El dilluns a classe en parlarem!
SORT!!
(Oscar)
joc rius espanya
Deures Medi social
0Recordeu!
feu el joc del relleu d’Espanya 5 vegades. Anoteu les puntuacions i les comentem a classe!
sort!